ابتکاری جالب در استان مرکزی؛

برگزاری دوره آموزشی بهداشت مواد غذایی با محوریت خانواده

دوره‌ آموزشی بهداشتی مواد غذایی با محوریت خانواده برای کارکنان دستگاه های اجرایی استان برگزار می‌گردد
کد خبر  9396
خبر روز

به گزارش فاخته ، طی مکاتبه  دامپزشکی استان با دستگاه های اجرایی استان، این اداره کل آمادگی خود را جهت برگزاری این دوره های آموزشی به صورت حضوری برای پرسنل شاغل در این دستگاه ها اعلام کرده است.
این دوره ها  به منظور ارتقای سطح آگاهی و دانش مصرف کنندگان و افزایش سطح مطالبه گری هم استانی ها ی گرامی در حوزه سلامت مواد غذایی توسط دکتر محمد رضایی رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی تدریس خواهد شد.
طی این دوره ها که به صورت جداگانه در هر دستگاه اجرایی برگزار می‌شود قرار است پیرامون اصول بهداشتی مواد غذایی،  نحوه انتخاب، خرید، نگهداری و طبخ مناسب مواد غذایی و همچنین در خصوص پاسخ به ابهامات کشتار بهداشتی و شرعی دام و طیور صحبت شود.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)
تا کنون این دوره آموزشی در چند دستگاه اجرایی استان برگزار شده و گفته می‌شود برنامه ریزی برای برگزاری در سایر واحد ها و ادارات استان در حال انجام می باشد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.