فرماندار مشگین شهر:

اعتقاد راسخی به فعالیت های دامپزشکی در تامین امنیت غذایی دارم / با تمام قوا در خدمت دامپزشکی هستم

فرماندار شهرستان مشگین شهر در دیدار سرپرست اداره کل دامپزشکی اردبیل که روز شنبه 24 تیر ماه در محل دفتر فرماندار انجام شد، گفت1ک در تامین امنیت غذایی با تمام قوا در خدمت دامپزشکی بوده و اعتقاد راسخی به آن دارم.
کد خبر  9340
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی اردبیل، دکتر شهرام محمدی ضمن با اهمیت خواندن فعالیت های دامپزشکی در ارتقاء سلامت و تامین امنیت غذایی اظهار داشت: حوزه حساسی در اختیار دامپزشکی قرار گرفته و با توجه به اهمیت موضوع و حساسیت های مردم لازم است نظارت ها نسبت به گذشته افزایش یابد. فرماندار مشکین شهر افزود: کشاورزی و دامپروری به مفهوم واقعی در منطقه نهادینه شده و حفظ و حراست از جمعیت دامی حضور دامپزشکی قوی را می طلبد.

دکتر محمدی با بیان اینکه جامعه هدف دامپزشکی از محروم ترین و آسیب پذیر ترین اقشار جامعه هستند که باید مورد توجه قرار گیرند افزود: در بازدید های میدانی که از فعالیت های دامپزشکی در روستاها داشته ام از نزدیک با فعایت های آن آشنایی دارم و معتقدم که باید بدون مصلحت اندیشی اداری رسالت خود را در خدمت به مردم انجام داد.

در ابتدای این دیدار سرپرست اداره کل دامپزشکی اردبیل با تبریک انتصاب فرماندار، گزارشی از فعالیت های دامپزشکی و وضعیت دامپروری استان و منطقه ارائه کرد و ضمن تشریح وظایف حاکمیتی دامپزشکی و نقش پررنگ آن در مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام و نیز در تضمین سلامت و تامین امنیت غذایی گفت: به جهت اشرافیت کامل جنابعالی به زوایای مختلف حرفه دامپزشکی راحت می توان در خصوص مباحث مطروحه گفتگو کرد.

دکتر مهدی فیضی افزود: شهرستان مشگین شهر به لحاظ دامپروری از استعدادها و ظرفیت های بسیار مطلوبی برخوردار است و دامپزشکی با حمایت فرمانداری با تمام توان آماده است در جهت ارتقاء این ظرفیت ها و حفظ و حراست از سرمایه دامی منطقه اقدام لازم را انجام دهد. این مقام مسئول دامپزشکی استان با یادآوری اینکه دامپزشکی جزء دستگاههای خدمات رسان جامعه بوده و اقدامات بهداشتی آن صد در صد اعتبار محور است خاطر نشان کرد: هرگونه سرمایه گذاری، حمایت و افزایش و تقویت اعتبارات در این حوزه نتایج خود را در سال های بعد به خوبی نشان می دهد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دکتر فیضی ضمن تاکید مجدد بر گستره فعالیت های دامپزشکی و عدم همخوانی نیرو، تجهیزات و منابع با وظایف محوله خواستار توجه ویژه فرمانداری در راستای افزایش و تقویت اعتبارات دامپزشکی در پیشبرد هرچه بهتر اهداف دامپزشکی در منطقه شد. 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.