حضور ۱۵ جهادگر دامپزشک به مدت ۳ روز و معاینه و درمان رایگان دام ها در روستاهای سنندج

تیم جهاد دامپزشکی مرصاد با همکاری قرارگاه کشاورزی و توسعه روستایی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌(ره)، این بار در شهرستان سنندج بخش حسین آباد با حضور ۱۵ جهادگر دامپزشک در اسفندماه ۱۴۰۲ به مدت ۳روز اقدام به معاینه و درمان رایگان دام ها برای مردم منطقه داشته است.
کد خبر  11039
خبر روز

به گزارش فاخته، همچنین به همت بنیاد احسان و تامین دارویی تیم دامپزشکی بیش از ۲۰۰کیس ویزیت و درمان شدند و تامین دارویی مورد نیاز دامداران نیز به صورت رایگان انجام شده است.
مسول تیم جهاد دامپزشکی مرصاد در این باره گفت: یکی از اقدامات ماندگار و مهم در اردو های جهادی دامپزشکی آموزش است که توسط دامپزشکان تیم انجام شده است و از ۴۱ روستا بخش حسین آباد، ۲۵ روستا تحت پوشش تیم دامپزشکی قرار گرفت.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

محمدرضا وحدانی یادآور شد: موارد مشکوک به بیماری های پنومونی انگلی، لنفادنیت کازئوز، مشکلات انگلی و به صورت موردی در چند روستا موارد مشکوک به بابزیا، تیلریا و تب برفکی دیده شده است که تمامی موارد به شبکه دامپزشکی شهرستان جهت بررسی ارسال شده است.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.