آزمایشگاه دانشگاه آزاد مشهد همکار سازمان دامپزشکی کشور شد

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی از پذیرش آزمایشگاه آکرودیته رازی دانشگاه آزاد مشهد به‌عنوان آزمایشگاه همکار سازمان دامپزشکی کشور خبر داد.
کد خبر  10037
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از خبرگزاری آنا، احمد ناطق‌گلستان از پذیرش آزمایشگاه آکرودیته رازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به‌عنوان آزمایشگاه همکار سازمان دامپزشکی کشور خبر داد و اظهار کرد: این آزمایشگاه می‌تواند به اندازه‌گیری عناصر سنگین و سموم افلاتوکسین‌ها در خوراک دام بپردازد و گزارش رسمی به سازمان دامپزشکی ارائه کند.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه رازی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در سال ۱۳۹۷ تأسیس شد، افزود: این آزمایشگاه علاوه بر اخذ استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ در شاخه اندازه‌گیری عناصر و سموم سنگین در مواد غذایی، دارای گواهینامه معتمد محیط‌زیست در اندازه‌گیری پارامتر‌های کیفی آب و فاضلاب و خاک نیز است.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی فعالیت این آزمایشگاه را در راستای تحقق اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و درآمدزایی غیر شهریه‌ای از خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی عنوان کرد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.