چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

انتصاب دکتر «دکتر محمدرضا افشارزاده» به‌عنوان رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

معاون فرهنگی و دانشجویی، علوم پزشکی و رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با صدور احکام جداگانه از سوی ابراهیم رحیمی رئیس این واحد دانشگاه منصوب شدند.
کد خبر  10974
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد مراسم تکریم دکتر مهرداد یادگاری دهکردی و معارفه دکتر محسن جعفریان دهکردی به‌عنوان معاونان قدیم و جدید معاونت فرهنگی و دانشجویی، تکریم دکتر شهرام مشهدی زاده و معارفه دکتر زهره کریمیان کاکلکی به‌عنوان معاونان قدیم و جدید معاونت علوم پزشکی و تکریم دکتر مهدی فرید و معارفه دکتر محمدرضا افشارزاده به‌عنوان روسای قدیم و جدید دانشکده دامپزشکی با حضور هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

دکتر ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد در این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش مسئولان قبلی تشکر و قدردانی کرد و از افرادی که به‌عنوان مسئولان جدید منصوب شده‌اند با تبریک و آرزوی موفقیت خواست با جدیت و با اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی منضبط به پیگیری امور با هدف جذب درآمدهای غیر شهریه ای، تکریم دانشجو، خدمات‌رسانی و رعایت الگوی مصرف، به وظایف خود عمل کنند.

 

 

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.