در حمایت از کسب و کار بخش خصوصی حوزه دامپزشکی انجام شد

در حمایت از کسب و کار بخش خصوصی حوزه دامپزشکی انجام شد، درخواست حذف نماد تجارت الکترونیک واحدهای غیرمجاز دامپزشکی

رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: تاکنون هیچ‌گونه مجوز فعالیت اینترنتی برای اشخاص حقیقی و یا حقوقی از سوی این سازمان جهت فروش اقلام غیر دارویی و دارویی صادر نشده است.
کد خبر  9188
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا به منظور جلوگیری از فروش اینترنتی اقلام دارویی و غیردارویی غیر مجاز ، رییس سازمان نظام دامپزشکی خواستار تعلیق تمامی نمادهای تجاری الکترونیکی مراکز غیر فعال در حوزه دامپزشکی شد.

دکتر حامد زارعی ضمن بررسی واحدهای فعال و غیرفعال در حوزه دامپزشکی دارای نماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت افزود: صرف نظر از ممنوعیت فروش و عرضه دارو در فضای مجازی، هرگونه کسب و کار در فضای مجازی در حوزه دامپزشکی مستلزم اخذ/مجوز از سازمان دامپزشکی ج.ا.ا می‌باشد.»

وی با تاکید بر این موضوع که تاکنون هیچ‌گونه مجوز فعالیت اینترنتی برای اشخاص حقیقی و یا حقوقی از سوی این سازمان صادر نشده است، خاطرنشان کرد: «تمامی نمادهای تجارت الکترونیکی صادره از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت نیازمند تعلیق و عدم فعالیت می‌باشد.

رییس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا تصریح کرد: در جهت تکریم ارباب رجوع و تسهیل کسب و کار و افزایش اعتماد عمومی، قبل از اعطای تجارت الکترونیکی، لازم است متقاضیان حوزه دامپزشکی مراجعه کننده به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت، پروانه تاسیس داروخانه و پروانه فعالیت اینترنتی ممهور به مهر سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا که دارای کد رهگیری و اصالت سنجی است دریافت نمایند.

خبرهای مرتبط
تصاویر خبر
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.