شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد:

نگهداری حیوانات خانگی سالم نظیر سگ و گربه در بیمارستان ها و درمانگاه های دامپزشکی ممنوع است

شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد از بررسی و کنکاش رعایت حقوق عامه شهروندان در اجرای بازدید های میدانی کارشناسان واحد تشخیص و درمان شبکه دامپزشکی مشهد از بیمارستان ها و مراکز درمانی دامپزشکی شهرستان خبر داد.
کد خبر  9571
خبر مهم

به گزارش فاخته، دکتر محسن بردباری مسئول واحد تشخیص و درمان شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد؛ هدف از اجرای این بازدیدها را بررسی رعایت حقوق عامه شهروندان در حوزه درمان، پیشگیری و عدم نگهداری حیوانات خانگی سالم در مراکز درمانی (پانسیون) بیان کرد.

وی افزود: رعایت ضوابط و آیین نامه های اجرایی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان و عدم خرید و فروش حیوانات خانگی توسط این مراکز از جمله مواردی بود که در این بازدیدها مورد پایش و بررسی قرار گرفت.

بردباری یادآور شد: از ابتدای سال جاری توسط کارشناسان واحد تشخیص و درمان شبکه دامپزشکی مشهد، 139 مورد بازرسی از مراکز درمانی دامپزشکی صورت گرفته  که در این اقدام 55 مورد توصیه و تذکر بهداشتی نیز به مراکزی که قوانین و دستورالعمل های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور را رعایت نکرده بودند، ارائه شد.

وی در ادامه ابراز داشت: بر اساس قوانین و دستورالعمل های ابلاغی، خرید و فروش و همچنین نگهداری حیوانات خانگی سالم نظیر سگ و گربه در بیمارستان ها و درمانگاه های دامپزشکی ممنوع بوده و دامپزشکی شهرستان مشهد با مراکزی که این موضوع را رعایت نکنند،  برخورد قانونی خواهد کرد.

بردباری رعایت قوانین و دستورالعمل ها و همچنین رضایت شهروندان از مراکز درمانی را در تمدید پروانه فعالیت این مراکز تاثیرگذار دانست.

 جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

این مقام مسئول در پایان اظهار داشت: 108 بیمارستان، درمانگاه و مرکز درمانی دامپزشکی در سطح شهرستان مشهد مشغول به فعالیت و ارائه خدمات به دامداران و شهروندان عزیز می باشند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • منتقد
    می گوید:
    رعایت حقوق ما دامپزشکان چی می شه؟ ما کلینسین ها چه گناهی کردیم این شده وضع ما؟
  • ناشناس
    می گوید:
    برای دفاع از حقوق عامه ما همکاران بخش خصوصی هم اقدام کنید لطفا. تعرفه های سال گذشته رو هنوز برای ما لحاظ می کنند
  • سحر
    می گوید:
    لطفا کاسه داغ تر از آش نباشید شما باید به ما کمک کنید نه اینکه...
  • همکار
    می گوید:
    دکتر بردباری خدا قوت. درود بر شما
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.