امکان جایگزینی کنجاله در خوراک طیور گوشتی وجود ندارد

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: کنجاله سویا اصلی ترین جیره پروتئین قابل دسترس مرغ گوشتی است که به سبب محدودیت سیستم گوارشی طیور امکان جایگزینی وجود ندارد.
کد خبر  10257
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی ابراهیمی گفت: با ورود تشکل ها و تدارکات و برنامه ریزی صورت گرفته، وضعیت تامین نهاده های دامی روبه بهبود است و انتظار می رود وضعیت تامین و حمل در روزهای آتی تسریع شود.

به گفته او، با توجه به مذاکرات صورت گرفته با بازرگانان قرار است ظرف یک تا ۲ هفته آینده بارگیری نهاده های دامی صورت گیرد که براین اساس مشکلات تامین کنجاله مرتفع می شود.

ابراهیمی ادامه داد: کنجاله سویا اصلی ترین جیره پروتئین قابل دسترس مرغ گوشتی است که به سبب محدودیت سیستم گوارشی طیور امکان جایگزینی وجود ندارد. اکنون بهترین پروتئین گیاهی طیور در دنیاست.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی با بیان اینکه در آبان ۱۲۸ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته است، افزود: برآوردها حاکی از آن است که جوجه ریزی آذرماه به ۱۳۰ میلیون قطعه برسد.

او گفت: بنابر برنامه ریزی صورت گرفته با انجمن جوجه یکروزه قرار است تامین جوجه یکروزه با قیمت عادلانه صورت گیرد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.