خبری که خیلی زود تکذیب شد!

اصلاحیه نظام دامپزشکی؛ در مراسم روز ملی دامپزشکی از طرف ریاست سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا چنین صحبتی صورت نگرفته

طی خبری که به نقل از خبرگزاری فارس منتشر کردیم، به نقل از رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور اعلام شده بود که نگرانی‌هایی وجود داشت که با پرداخت حقوق ناظران بهداشتی در مراکز تولید توسط کارفرما، سلامت غذایی تحت تأثیر قرار بگیرد، اما اکنون این ارتباط مالی قطع شده و قرار است از این به بعد حقوق ناظران بهداشتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ وزارت جهاد پرداخت کند.
کد خبر  9913
خبر مهم

به گزارش فاخته، ساعتی پس از انتشار این خبر، روابط عمومی و بین الملل سازمان نظام دامپزشکی اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرده و خبر از تکذیب موضوع داد. در این اطلاعیه آمده است:

«در پوشش خبری مراسم بزرگداشت روز ملی دامپزشکی از طرف برخی از خبرگزاری‌های رسمی کشور، موضوعی منتسب به دکتر حامد زارعی رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران گفته شده است با این مضمون که حقوق ناظران بهداشتی کشتارگاه‌ها را از این پس وزارت جهاد می‌پردازد.

سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران این موضوع را اساسا رد می‌کند. در این مراسم از طرف ریاست محترم سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا چنین صحبتی صورت نگرفته است و ایشان عنوان کردند که در ماده 34 برنامه هفتم توسعه مقرر شده است تمامی مسئولین فنی بهداشتی تحت نظر کانون سراسری، حقوق و مزایای خود را دریافت نمایند و ارتباط مستقیم با کارفرمایان قطع گردد.

روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران»

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.