برگزاری جلسه کمیته اجرایی ماده (2) کمیسیون مرکزی تشخیص و درمان

جلسه کمیته اجرایی ماده (2) کمیسیون مرکزی تشخیص و درمان با حضور رئیس سازمان نظام دامپزشکی، معاون امور فنی و صدور پروانه‌های سازمان نظام و اعضای کمیته در محل سالن جلسات سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
کد خبر  9890
خبر ویژه

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در ابتدای جلسه ضمن بررسی، تبادل نظر و پاسخ به درخواست‌ها و استعلام‌های واصله به بررسی وضعیت صدور و ادامه فعالیت مجوزهای مراکز مایه‌کوبی استان اردبیل پرداخته شد.

دکتر حامد زارعی رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در این جلسه ضمن عرض خوشامدگویی و تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) گفت: «خدا را شاکریم که تعامل بسیار خوبی بین سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی وجود دارد. به طوری که در ظرف یکسال گذشته هیچ‌گونه موضوعی نبوده است که بین دو سازمان حل نشده باقی مانده باشد. همه مسائل با همفکری و تعامل بالای بین دو سازمان حل و فصل می‌گردد. خصوصا تشکر ویژه دارم از اعضای محترم کمیته حاضر که در نهایت سرعت و دقت پرونده‌های ماده (2) را رسیدگی و مشکلات برطرف می‌گردد.»

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

گفتنی است در انتهای جلسه دکتر زارعی با اهدای لوحی ضمن تبریک روز دامپزشکی از زحمات اعضای محترم کمیته تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.