برگزاری جلسه سراسری روسای شورای نظام دامپزشکی استان های سراسر کشور + تصاویر جلسه

جلسه سراسری روسای شورای نظام دامپزشکی استان ها با حضور رئیس سازمان و معاونین وی برگزار گردید.
کد خبر  9428
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی، جلسه سراسری روسای نظام دامپزشکی استانهای سراسر کشور به منظور هم‌اندیشی و هم‌افزایی هر چه بیشتر بین سازمان و استانهای مختلف برگزار گردید.

در این نشست در مورد مسائل مربوط به مراکز ماده ۲ قانون افزایش بهره‌وری، مشکلاتی در خصوص بیمه تکمیلی، ظرفیت صدور پروانه‌ها، بودجه‌بندی سازمان و مسائل مالی استانها، حقوق و اضافه کار کارمندان استانها و... هم‌فکری صورت گرفت.

در هم‌اندیشی سراسری روسای نظام استانها با توجه به رونمایی از سامانه یکپارچه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران مقرر گردید زین پس تمامی استانها به منظور نظم‌دهی و سرعت عمل بالاتر به صورت یکپارچه از سامانه (ساندا) استفاده نمایند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

در ادامه این نشست دکتر زارعی به استماع سخنان روسای نظام دامپزشکی استانهای سراسر کشور پرداخت که هر کدام به طور جداگانه به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و مشکلات پیش روی استان خود پرداختند که در پایان نیز توضیحات لازم از سوی رئیس سازمان نظام دامپزشکی و معاونین ایشان در خصوص این اظهارات ارائه شد.

خبرهای مرتبط
تصاویر خبر
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.