چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

تایید اعتبارنامه‌‌های منتخبین پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استانها

جلسه شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با دستور کار بررسی و تایید اعتبارنامه‌های منتخبین پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها برگزار شد.
کد خبر  10904
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی، در این جلسه که با حضور حداکثری اعضای شورای مرکزی برگزار گردید «دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا ضمن تقدیر و تشکر مجدد از تلاش همه دست اندرکاران و حمایت‌های تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف، از برگزاری باشکوه پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها ابراز خرسندی نمود.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران همچنین به بیان گزارشی از روند برگزاری انتخابات، چگونگی مستندسازی عالی و دقیق انتخابات و روز رای‌گیری توسط سامانه احراز هویت الکترونیکی پرداخت.

دکتر زارعی گفت: «به حمد الهی و با غیرتی که خدا به جامعه دامپزشکی عنایت کرد در 29 دی ماه 1402 حماسه و اتفاق بزرگی رخ داد و فعالین حوزه دامپزشکی افتخار بزرگی آفریدند.»

وی ضمن تاکید بر مشارکت حدود 52 درصدی دامپزشکان در پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استانها گفت: «بی‌شک برگزاری چنین انتخابات باشکوهی با مشارکت حداکثری اعضا را باید یک گام بسیار مهم و رو به جلوی دیگر برای سازمان نظام دامپزشکی دانست و این حضور و اعتماد اعضای محترم و فرهیخته سازمان نظام دامپزشکی را بسیار ارج نهاد.»

دکتر زارعی ادامه داد: «امید که این دوره جدید نویدبخش اقدامات بنیادین بعدی و پایه‌گذار اقدامات و حرکات بزرگ و بیشتر در آینده جهت دفاع از حقوق اعضای سازمان باشد.»

رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا ضمن تاکید بر تشکیل ساختار سازمانی درست و منطقی در شورای نظام استان‌های سراسر کشور برای تک تک منتخبین پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها آرزوی موفقیت نمود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

قابل ذکر است با توجه به تایید روند و نتایج پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استانها توسط هیات نظارت مرکزی، اعتبارنامه تمامی منتخبین پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌های سراسر کشور به تایید شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران رسید.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.