تمدید نام‌نویسی از داوطلبان اخذ گواهینامه کارشناسی صدور پروانه‌های نظام دامپزشکی استان‌ها

نام‌نویسی از داوطلبان اخذ گواهینامه کارشناسی صدور پروانه‌های نظام دامپزشکی استان‌ها تمدید شد.
کد خبر  10752
خبر مهم

با توجه به عزم راسخ سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با هرگونه انحصار طلبی و فرصت‌سازی برابر برای همکاران محترم و درخواست مکرر همکاران گرامی و به جهت تکریم این عزیزان از تاریخ 18 بهمن تا تاریخ 1 اسفند ۱۴۰۲ نام‌نویسی از داوطلبان اخذ گواهینامه کارشناسی صدور پروانه‌های نظام دامپزشکی استان‌ها تمدید می‌شود.

در راستای انجام امور مرتبط با ماده ۵ قانون نظام جامع دامپروری و نیز ماده ۲ قانون افزایش بهره‌وری کشاورزی بعد از گذشت بیش از یک دهه ،آزمون کارشناسی نظام دامپزشکی استان‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا به منظور استفاده حداکثری از توان علمی و تجربی همکاران عضو سازمان و متعاقب ویرایش جدید شیوه‌نامه انتخابات دبیران و کارشناسان صدور پروانه، فراخوان ثبت‌نام تمدید شد. لازم به ذکر است آن دسته از اعضای محترم نظام دامپزشکی که تمایل به اخذ گواهینامه کارشناسی صدور پروانه ماده ۲ و ۵ قانون‌های فوق‌الذکر را دارند، لازم است تا با مراجعه به پورتال سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی به آدرس  iranvc.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه در مهلت تعیین شده اقدام نمایند. بدیهی است شرکت در آزمون و تایید صلاحیت نهایی منوط به ثبت‌نام اولیه و ثبت‌نام نهایی می‌باشد. ضمناً منابع آزمون متعاقبا در سامانه سازمان بارگذاری می‌گردد. همچنین مجدداً تاکید می‌گردد کارشناسان فعلی سازمان نیز ملزم به شرکت در این آزمون می‌باشند.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

گفتنی است اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه گزینش و آزمون متعاقبا در اطلاعیه‌های بعدی سازمان به اطلاع همکاران خواهد رسید.

برای تکمیل فرم ثبت‌نام کلیک نمایید

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.