کارنامه؛ روایت عملکرد شوراهای استانی نظام دامپزشکی؛ ایستگاه نهم؛ استان گیلان

استقلال مالی و مدیریتی استان ها و رایزنی کلان با قوای سه گانه جهت کمک به نظام های استان ها از مهم ترین انتظارات بنده است

رییس سازمان نظام دامپزشکی استان گیلان گفت: استقلال مالی و مدیریتی استان ها و رایزنی کلان با قوای سه گانه جهت کمک به نظام های استان های از مهم ترین انتظارات بنده است.
کد خبر  10330
خبر مهم

رییس شورای نظام دامپزشکی استان گیلان گفت: استقلال مالی و مدیریتی استان ها و رایزنی کلان با قوای سه گانه جهت کمک به  نظام های استان های از مهم ترین انتظارات بنده است.

به گزارش پایگاه خبری فاخته، دکتر سعید احمدی شاد در رابطه با سوابق تحصیلی و اجرایی خود، اظهار کرد: بنده دانش آموخته دانشگاه کرج سال ۷۶ بوده و ۲۶ سال است که درمانگاه عمومی دامپزشکی دارم.

وی ادامه داد: همچنین ۱۴ سال عضو شورای نظام استان، حدود ۵ سال رییس نظام استان، ۱۵ سال عضو و دبیر انجمن صنفی علوم بالینی استان گیلان بوده ام. 

رییس نظام دامپزشکی استان گیلان در خصوص اعضای نظام استان،  تصریح کرد: بنده یک دوره به عنوان رییس نظام بوده ام و در حال حاضر نظام استان ۱۲۰۰ عضو متشکل از ۶۵۰ نفر دکتر، ۵۰ نفر کارشناس ارشد، ۳۵۰ نفر کاردان و ۱۵۰ نفر کارشناس است.

احمدی شاد در خصوص مهم ترین معضلات نظام استان، تصریح کرد: عدم استقلال مالی و مدیریتی، کمبود نیرو و مکان استیجاری که باعث کاهش قدرت رفع مشکلات اعضا شده، از مهم ترین مشکلات ما بشمار می آید.

وی در خصوص روابط دوران مدیریتی خود با بخش دولتی، عنوان کرد: خوشبختانه در دوره مدیریت بنده رابطه خوبی با بخش دولتی شکل گرفته اما پروژه مشترک نداشتیم.

رییس نظام دامپزشکی استان گیلان در خصوص اقدامات رفاهی انجام شده در طی این مدت، خاطرنشان کرد: در زمان بیماری کرونا، جهت تهیه و انجام مایه کوبی علیه بیماری رایزنی با فرمانداری جهت اخذ برگه تردد، عقد قرارداد با اماکن ورزشی و فروشگاهی و بانک ها با همفکری و همیاری انجمن های صنفی استان از مهم ترین اقدامات ما بشمار می آید.

احمدی شاد در خصوص استقلال شوراهای استانی نظام، تاکید کرد: بنده با این امر در صورت استقلال مالی و مدیریتی تمام و کمال موافقم. زیرا استقلال نیم بند نه تنها مشکلی را حل نمی کند، بلکه دردسرها را نیز افزایش می دهد.

وی در خصوص انتظارات خود از نظام دامپزشکی، گفت: استقلال مالی و مدیریتی استان ها و رایزنی کلان با قوای سه گانه جهت کمک به  نظام های استان های از مهم ترین انتظارات بنده است.

رییس نظام دامپزشکی استان گیلان در خصوص دادن نمره به عملکرد خود، ادامه داد: جهت پاسخ به این سوال باید در مقام همکارانم باشم و از دید آنها پاسخ دهم و از آنجایی که در وجود حقیر خود خواهی ها به قطع وجود دارد، پاسخ دادن‌ دشوار است. اما شخصا رضایت خوبی ندارم.

بخش خصوصی دامپزشکی حامی و پشتیبانی ندارد 

احمدی شاد در خصوص تمایل برای حضور در انتخابات دور جدید و برنامه های آتی خود، بیان کرد: بنده برای دور جدید انتخابات ثبت نام نموده ام، برنامه های آینده بنده یا هر کدام از بزرگواران منوط به ایجاد فضای مستقل مالی و مدیریتی است. در هر شرایط دیگری اقدام رضایت بخشی نمی توان انجام داد.

وی در انتها گفت: بخش خصوصی دامپزشکی حامی و پشتیبانی ندارد و سازمان نظام تنها متولی این بخش است که اگر التفات موثری نشود این کلاف پیچیده گشوده نمی گردد،
طیف انبوه دانش آموخته های جدید در راهند این عزیزان شغل درآمدزا می خواهند نه یک پروانه جهت دلخوشی، ورود این عزیزان در صورتی که راهکارهای درآمد زای جدید ارائه نشود باعث کوچکتر شدن سفره کوچک قدیمی ها می گردد. 

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

باید تلقیح مصنوعی به عنوان یک امکان اشتغال زا جهت پیرادامپزشک و دامپزشک وارد خانواده دامپزشکی گردد. همچنین مراکز مایه کوبی باید تبدیل به یک مکان معنی دار درآمدی گردد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.