رئیس سازمان نظام دامپزشکی:

هیات نظارت به هیچ عنوان نیازی به پاسخگویی به رئیس شورای نظام استان ندارد و رسیدگی به امور مربوط به هیات نظارت لازم است که حتما محرمانه باشد

«دکتر حامد زارعی» در جلسه هم‌اندیشی و توجیهی روسا و اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت استان‌های سراسر کشور برگزاری انتخابات سالم و پرشکوه را نتیجه حرکت در مسیر شفاف و قانون‌مدار دانست.
کد خبر  10151
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی، جلسه هم‎اندیشی و توجیهی پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌های کشور با حضور رئیس سازمان نظام دامپزشکی، معاونین سازمان، روسا و اعضای هیات اجرایی و نظارت پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌های کشور به صورت مجازی برگزار شد.

«دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در ابتدای جلسه ضمن اظهار همدردی با مردم فلسطین گفت: «از طرف سازمان نظام دامپزشکی و به نمایندگی از تمامی 45 هزار عضو عزیزی که در سازمان نظام هستند و در حوزه دامپزشکی فعالیت دارند، به عنوان کوچکترین عضو، جنایات و حملات بی‌رحمانه رژیم غاصب اسرائیل را محکوم شمرده و امیدوارم هر چه زودتر این لکه ننگ از روی زمین پاک گردد.»

دکتر زارعی در توضیح برگزاری جلسه مجازی گفت: «بدلیل فواصل زیاد و مشغولیت همکاران در استان‌های مختلف بر آن شدیم که جلسه امروز را به صورت مجازی برگزار کنیم.»

وی تاکید کرد: «به منظور پیگیری امور انتخابات و حرکت همسوی همه عزیزان در سراسر کشور تا زمان انتخابات چندین جلسه هم‌اندیشی دیگر را نیز به همین شکل برگزار خواهیم کرد.»

رئیس سازمان نظام دامپزشکی ضمن مرور مجدد روزنگار انتخابات به توضیح در خصوص هر مورد پرداخت و تاکید کرد: «در انتخابات هر چه شفاف‌تر و قانون مدارتر حرکت کنیم، طبعا انتخابات سالم و پرشکوه‌تری را می‌توانیم برگزار نماییم.»

دکتر زارعی ضمن تاکید شدید بر استقلال هیات‌های نظارت هر استان تصریح کرد: «استقلال هیات نظارت باید حفظ گردد. هیات نظارت به هیچ عنوان نیازی به پاسخگویی به رئیس شورای نظام استان ندارد و رسیدگی به امور مربوط به هیات نظارت لازم است که حتما محرمانه باشد. چه بسا رسیدگی به صلاحیت روسای نظام کاندیداتور در پنجمین انتخابات نیز در همان هیات بررسی خواهد شد. به همین منظور هیات نظارت هیچ‌گونه الزامی جهت پاسخگویی به روسای شورای نظام استان‌ها ندارد و باید کاملا مستقل عمل کند تا به امید خدا افرادی انتخاب شوند که از هر نظر صلاحیت این را داشته باشند که با خیال راحت بهداشت و سلامت جامعه را به دست آنها بسپاریم.»

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

در ادامه این نشست مجازی هر یک از افراد حاضر در جلسه به‌طور جداگانه نظرات، دیدگاه‌ها و مشکلات خود را در خصوص انتخابات سوال کرده و در پایان نیز توضیحات لازم از سوی رئیس سازمان نظام دامپزشکی در خصوص این اظهارات ارائه شد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.