چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

دستورالعمل نحوه تشخیص حسن شهرت شغلی و اجتماعی داوطلبین شرکت در انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها

شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در جلسه مورخ 1402/08/08 به استناد بند 3 ماده 6 قانون تاسیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا دستورالعمل نحوه تشخیص حسن شهرت شغلی و اجتماعی داوطلبین شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌های سازمان نظام دامپزشکی را تصویب نمود.
کد خبر  10090
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی، نحوه تشخیص حسن شهرت شغلی و اجتماعی داوطلبین شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌های سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا را به شرح ذیل است:

  • نداشتن سابقه تخلف طی پنج سال گذشته مبنی بر عدم رعایت موازین شرعی، قانونی، شئون شغلی، مقررات دولتی، صنفی و حرفه ای، سهل انگاری در انجام وظایف قانونی و اجحاف به دامداران و مراجعان که منجر به اعمال قطعی مجازات مندرج در بند (ج) و بالاتر قانون تاسیس سازمان نظام دامپزشکی شده باشد.
    تبصره: در مورد شاغلین دولتی نداشتن سابقه تخلف منجر به اعمال قطعی مجازات‌های بند (ب) و بالاتر ماده 9 قانون رسیدگی به تخلفات اداری ملاک عمل خواهد بود.

 

  • افرادی که توامان در نهادهای لشکری و کشوری، خصوصی و تعاونی و نهادهای عمومی غیردولتی فعالیت دارند باید از سازمان مربوطه و سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا گواهی عدم سوء پیشینه شغلی ارائه نمایند.
    تبصره: به لحاظ صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها و تکریم ارباب رجوع، رئیس هیأت نظارت استانی بر انتخابات می‌تواند نسبت به اخذ استعلام گروهی برای داوطلبان از مرجع مدنظر و یا واحد حراست سازمان مربوطه و در صورت لزوم تحقیقات میدانی و محلی به صورت محرمانه در مهلت مقرر اقدام نماید.

  • حسن شهرت شغلی و اجتماعی داوطلب عضویت در شوراهای استانی سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در صورت لزوم از طریق استعلام محرمانه از سازمان/ شورای نظام دامپزشکی استان توسط رئیس هیأت نظارت مرکزی / استانی بر انتخابات و تحقیقات میدانی و محلی و نیز مستندات مستدل احراز می گردد. رئیس هیأت نظارت انتخابات استان می‌تواند درخصوص حسن شهرت داوطلب از حراست دستگاه محل اشتغال داوطلب یا اعضای تشکل صنفی مربوطه و یا سایر مراجع به صورت محرمانه کسب اطلاع نماید.

 

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.