رئیس سازمان دامپزشکی کشور:

۲۵ کشور جهان آمادگی خود را برای واردات گوشت به ایران اعلام کردند

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: ۲۵ کشور جهان آمادگی خود را برای واردات گوشت به ایران اعلام کردند.
کد خبر  9956
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از ایسنا، دکتر مجتبی نوروزی امروز ۲۰ مهرماه در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی واحد صنعتی شهر پروتئین و کشتارگاه شماره ۲ طیور بروجرد در جمع خبرنگاران، با اشاره به واردات گوشت، اظهار کرد: کشورهای مختلفی حدود ۲۰ تا ۲۵ کشور از آسیای میانه تا آفریقا و آمریکای لاتین در حال بررسی هستند تا هر کدام از شرایط بهداشتی مورد نظر دولت جمهوری اسلامی و سازمان دامپزشکی کشور برخوردار هستند ما اجازه واردات به آن‌ها خواهیم داد.

وی تصریح کرد: کشورهای مختلفی در دستور کار و بررسی هستند که به محض این‌که حوزه کارشناسی آن‌ها را تائید کند مجوز واردات گوشت را به آن‌ها می‌دهیم.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور خاطرنشان کرد: هم‌اکنون صادرات دام از کشور بسیار محدود بوده، چراکه در شرایطی نیستیم که صادر کنیم.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

نوروزی اضافه کرد: اکنون با توجه به وضعیت بارندگی و وضعیت مراتع در شرایطی نیستیم که صادرات داشته باشیم ولی در صورت بهتر شدن وضعیت مرتع‌ها امیدواریم صادرات راه بیفتد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.