معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور:

سازمان دامپزشکی کشور از تولید داروهای گیاهی دامپزشکی حمایت می کند

دکتر حسن ویشته معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور در حاشیه بازدید از شرکت تولیدات دارویی گفت: این سازمان از محصولات و مواد اولیه گیاهی جهت استفاده در ساخت داروهای دامی حمایت می‌کند
کد خبر  9522
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، دکتر بیشته معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در حاشیه بازدیدی که از شرکت دارویی سها جیسا به همراه دکتر حسینی، مدیر کل دارو و درمان سازمان دامپزکش کشور، دکتر رضاییان مدیر عامل شرکت سها جیسا، دکتر صالحی مدیر گروه تولیدات دارویی سازمان کشور و دکتر حسین زاده معاون سلامت اداره کل دامپزشکی مازندران برگزار شد با اعلام این خبر افزود: شرکت دارویی سها جیسا  توانایی تولید عصاره های گیاهی به صورت پودر و مایع جهت ساخت داروهای انسانی و دامی را دارد.

 وی با بیان اینکه سازمان دامپزشکی کشور در راستای تحقق شعار سال که به عنوان رونق تولید و مهار تورم نامگذاری شده است از تولیدات بومی و ملی حمایت می‌کند، گفت: در صورتی که این شرکت استانداردهای مورد نظر سازمان دامپزشکی کشور را رعایت کند می توان از آن به عنوان مواد اولیه تولیدات دارویی دامی استفاده و حمایت کرد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور به برخی از استانداردهای مهم دارویی این سازمان اشاره کرد و گفت: استانداردهایی مانند روند تولید خوب (GMP)،  کنترل کیفیت(QC) و سنجش کیفی(QA) از جمله استانداردهای مهم سازمان دامپزشکی کشور در بخش تولیدات دارویی است که باید در کنار سایر استانداردها رعایت گردد.

خبرهای مرتبط
تصاویر خبر
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.