وزیر بهداشت:

مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال خبر داد و گفت: این مصوبه در بودجه امسال دیده شده است.
کد خبر  11311
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از وبدا، دکتر «بهرام عین اللهی»، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از زحمات کادر سلامت، اظهار داشت: کارکنان نظام سلامت باعث افتخار ما هستند و به طور شبانه روزی، حتی در ایام تعطیل کار می کنند و در زمان کرونا نیز افتخار آفرینی کردند.

وی با اشاره به تقدیم ۳۰۰ شهید حوزه سلامت در مبارزه با بیماری کووید۱۹، گفت: با توجه به نیازهایی که در جامعه ما وجود دارد بحث پرداخت فوق العاده خاص را از دو سال پیش به صورت مستمر آغاز و سال گذشته در صحن علنی مجلس از نمایندگان مجلس درخواست و آن را پیگیری کردیم که با تلاش رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه روز گذشته به تصویب رسید.

دکتر عین‌اللهی ادامه داد: ۱۰ هزار میلیارد تومان فوق العاده خاص برای کارکنان حوزه سلامت در نظر گرفته شده که آیین نامه اجرایی آن در کمیته ها در حال تدوین بوده و به اطلاع تمامی کارکنان خواهد رسید.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: مصوبه فوق العاده خاص از امسال اعمال می شود و جز بودجه امسال دیده شده است.

فاخته_ جای خوشحالی است که این خبر در شرایط نامساعد معیشتی کنونی برای عده زیادی از کارمندان شریف دولت که شاغل در وزارت بهداشت هستند شنیده می شود. اما لازم به ذکر است که همگام با این حرکت وزارت بهداشت، وزارت جهاد کشاورزی هم چندی پیش لایحه امنیت غذایی کارکنان خود را تقدیم مجلس کرد و البته تا الان خبر موثقی از سرنوشت آن لایحه نداریم که البته امید آن داریم که این لایحه نیز به نفع خانواده بزرگ جهاد کشاورزی به تصویب برسد.. این در حالی است که وزارت بهداشت بنا به این گزارش، کار را تمام کرده و منابع مالی مورد نیاز فوق العاده خاص کارکنان خود را در بودجه سال جاری پیش بینی کرده و در حال تدوین آیین نامه اجرایی هستند. از لایحه امنیت غذایی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی که بگذریم بحث تسری فوق العاده خاص کارکنان سازمان دامپزشکی نیز همچنان در انتظار تحقق 100 درصدی تامین اعتبارات لازم و درج در احکام پرسنلی است که البته ناگفته نماند با پیگیری های انجام شده طی سال های اخیر، روند مطلوبی را در این جهت شاهد بوده و هم سویی سازمان مدیریت و برنامه ریزی با سازمان دامپزشکی و مساعدت در این زمینه را نشان می دهد. و در انتها امید داریم که ارکان مالی تصمیم گیرنده در این خصوص، به ویژه در مورد تسری فوق العاده خاص کارکنان سازمان دامپزشکی، این حوزه را به عنوان یک بخش خدمت رسان در حوزه سلامت، هم ردیف بخش سلامت کشور دانسته و در این باره، نسبت به رفع تنگناها و نگرانی های این بخش از کارکنان دولت که در شرایط سخت شغلی و محیطی، ضمن صیانت از سرمایه دامی کشور در خط مقدم سلامت و امنیت غذایی جامعه هستند نیز مساعدت بیشتری کنند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • همکار
    می گوید:
    ملی کردن تسری اقدام بزرگی بود که به عدالت نزدیک کرد این پرداخت رو. خدا حفظ کنه دکتر نوروزی رو
  • drvet
    می گوید:
    خوش بحالشون. ما هم امیدواریم زدتر در احکام درج بشه تسری. محرومیت از مطب هم درست بشه
  • سیدعلی
    می گوید:
    با این سختی کار دامپزشکی قطعا لازمه کهعلاوه بر تسری- محرومیت از مطب دامپزشکا هم پیگیری بشه.
  • همکار استان
    می گوید:
    دردود به دکتر نوروزی. قطعا با پیگیری ایشان و دیگر مدیران سازمان بعد از ملی شدن تسری-خبرهای خوبی می شنویم به امید خدا
  • دامپزشک
    می گوید:
    با تلاش هایی که از تیم مدیریتی سازمان در حال دیده شدن است ان شاءالله ما هم خبرهای خوبی خواهیم شنید.
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.