برگزاری جلسه ستاد ملی پیشگیری و کنترل بیماری آنفلونزای فوق حاد پرندگان

جلسه ستاد ملی پیشگیری و کنترل بیماری آنفلونزای فوق حاد پرندگان به ریاست دکتر مجتبی نوروزی رییس سازمان دامپزشکی کشور و با حضور سایر اعضای این ستاد در سالن جلسات سازمان دامپزشکی کشور برگزار گردید.
کد خبر  10100
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، جلسه ستاد ملی پیشگیری و کنترل بیماری آنفلونزای فوق حاد پرندگان به ریاست دکتر مجتبی نوروزی معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور و حضور سایر اعضای این ستاد در سالن جلسات سازمان دامپزشکی کشور برگزار گردید. در ابتدای این جلسه ریاست سازمان ضمن خیرمقدم به میهمانان، به بیان یادی از مظلومیت مردم غزه و جنایات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی پرداختند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: اهمیت این بیماری و نقش آن در امنیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور و سلامت و بهداشت جامعه بسیار بالاست و سازمان‌ها و وزارتخانه‌های عضو این ستاد نسبت به ایفای نقش خود در پیشگیری و کنترل از بیماری مذکور اقدامات لازم را انجام دهند.
دکتر نوروزی گفت : از حضور فعال تشکل‌ها در این جلسه تقدیر و تشکر میکنیم و توقع داریم تشکل‌ها اطلاع رسانی‌های تخصصی و آموزشی را با زیر مجموعه خودشان جهت پیشگیری داشته باشند.

دکتر کرمی سرپرست دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور سازمان دامپزشکی کشور ضمن ارائه پاورپوینتی در این خصوص به ارائه گزارش در ارتباط با وضعیت بیماری در سال های گذشته در کشورهای دنیا و کشورهای همسایه و کانون‌های بیماری در کشورهای دنیا پرداختند و انتظارات سازمان دامپزشکی کشور از دستگاههای مسئول در ستاد ملی را تشریح کرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

در ادامه این جلسه، دکتر حسن نژاد معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، سرپرست معاونت تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور، سرپرست معاونت بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دامپزشکی استان تهران، قائم مقام سازمان جهاد استان تهران، نمایندگان سازمان حفاظت محیط، موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، دبیر فدراسیون طیور، اتحادیه مرغداران میهن، انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه و اتحادیه پرورش دهندگان مرغ گوشتی، ضمن ارائه نقطه نظرات خود، آمادگی شان را جهت همکاری با سازمان دامپزشکی کشور جهت انجام اقدامات پیشگیرانه و کنترل در راستای جلوگیری از بروز و انتشار بیماری‌ها اعلام کردند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.