انتصاب رئیس سازمان دامپزشکی کشور به عنوان عضو کمیته پدافند غیرعامل وزارت جهاد کشاورزی

با صدور حکمی دکتر نوروزی معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور به عنوان عضو کمیته پدافند غیرعامل وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.
کد خبر  10038
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر "کاظم خاوازی" قائم مقام وزیر و و رئیس کمیته پدافند غیرعامل در وزارت جهاد کشاورزی با صدور حکمی دکتر نوروزی رئیس سازمان دامپزشکی کشور را به عنوان عضو کمیته پدافند غیرعامل وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد.
 
بنابراین گزارش، دکتر خاوازی در این حکم خطاب به دکتر "مجتبی نوروزی" معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور نوشته است: " با استناد به بند (ج) ماده 7 اساسنامه پدافند غیرعامل کشور و با عنایت به ضرورت تشکیل کمیته پدافند غیرعامل به عنوان نهاد اصلی سیاستگذاری و تصمیم‌ گیری در سطح این وزارت و اهمیت آن، در پیشبرد اهداف عالیه و نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان عضو کمیته پدافند غیرعامل وزارت جهادکشاورزی منصوب می‌شوید.  

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 
رئیس کمیته پدافند غیرعامل در وزارت جهاد کشاورزی در بخش دیگری از این حکم، توفیق روزافزون دکتر نوروزی را در اجرای سیاست‌های کلی نظام در بخش پدافند غیرعامل کشور و سند راهبردی امنیت زیستی این وزارت، در سیاستگذاری، تعیین راهبردهای جامع و برنامه ریزی ملی، سازماندهی مطلوب و هماهنگی وظایف، اختیارات و مسئولیت‌های محولّه در حوزه کاری آن سازمان را در جهت اجرای اصول و استفاده مطلوب از منابع موجود از درگاه خداوند متعال درخواست نموده است.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.