دستور وزیر جهادکشاورزی برای تامین مسکن کارکنان وزارتخانه

وزیر جهادکشاورزی در بازدید از معاونت توسعه مدیریت و منابع، تامین رفاه و مسکن کارکنان وزارت را وظیفه این معاونت دانست و فرماندهی تجمیع امکانات شرکت‌ها و موسسات تابعه وزارت برای سامان بخشی به امور رفاهی کارکنان را به معاون خود سپرد و در عین حال به تعلل‌ورزان در اجرای طرح رفاه و مسکن کارکنان هشدار داد.
کد خبر  9377
خبر ویژه

 به گزارش فاخته، محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی صبح دیروز ضمن حضور در نشست شورای مدیران معاونت توسعه مدیریت و منابع، از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

وزیر جهادکشاورزی در این بازدید با اشاره به نقش این معاونت در رفتار سازمانی پرسنل وزارت گفت: معاونت توسعه مدیریت و منابع باید مشکلات کارکنان را در داخل سازمان حل و فصل کند و شرط تحقق آن، همدلی و فرماندهی واحد است.

وی همچنین مسکن را مهمترین دغدغه کارکنان دانست و گفت: فرماندهی تامین رفاه و مسکن کارکنان به معاونت توسعه مدیریت و منابع سپرده شده است و همه ارکان باید از آن تبعیت کنند از این رو امکانات و تسهیلات موسسات، سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه ‌باید در اختیار مسایل رفاهی کارکنان قرار گیرد.

نیکبخت با تاکید بر اجرای برنامه‌های جبرانی برای حل مشکلات رفاهی کارکنان یادآور شد: منابع انسانی ثروت و سرمایه وزارت است و معاونت توسعه مدیریت و منابع موظف به صیانت از این سرمایه است.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

وزیر جهادکشاورزی در پایان از بخش‌های مختلف معاونت توسعه مدیریت و منابع بازدید کرد و در دیدار با کارکنان در جریان مسایل قرار گرفت.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.