مجموعه

خراسان رضوی

تولید در کارخانه های تحت نظارت دامپزشکی، بدون حضور مسئول فنی بهداشتی، ممنوع بوده و نوعی جرم محسوب می شود

خلاصه خبر: شبکه دامپزشکی قوچان، از اهمیت فعالیت و حضور مسئولین فنی در محل کارخانه ها و کارگاه های تحت نظارت شهرستان، خبر داد.
 |  اخبار روز

۱۶ مورد ابتلای به هاری در خراسان‌رضوی شناسایی شد

خلاصه خبر: رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی اداره کل دامپزشکی خراسان‌رضوی گفت: طبق آزمایش‌های انجام‌شده طی سه ماه نخست امسال و براساس آزمایش‌های انجام‌شده ۱۶ مورد ابتلا به هاری حیوانات در استان ثبت و قطعی شده است.
 |  اخبار روز
نشست هم اندیشی با کلنیسین های دامپزشکی در مشهد برگزار شد

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی: ما و شما در یک سمت ماجرا هستیم نه مقابل هم! + تصاویر جلسه

خلاصه خبر: کلنیسین های دامپزشکی مشهد دیروز در نشست هم اندیشی اداره کل دامپزشکی استان شرکت کردند تا شرح حوادث و رویدادهای اخیر را در حوزه بخش درمان دام کوچک مشهد بشنوند.
 |  خراسان رضوی

تزریق واکسن بروسلوز به دست همکار مایه کوب دامپزشکی قوچان

خلاصه خبر: شبکه دامپزشکی قوچان، از تزریق سهوی واکسن بروسلوز، به دست همکار واکسیناتور شهرستان، خبر داد.
 |  خراسان رضوی
در شهرستان مشهد انجام شد:

برگزاری آزمون ارزشیابی علمی همیاران سلامت به منظور فعالیت در رستوران ها و مراکز عرضه واجد سردخانه زیر 50 تن

خلاصه خبر: شبکه دامپزشکی مشهد، آزمون ارزشیابی علمی همیاران سلامت، به منظور فعالیت در رستوران ها و مراکز عرضه واجد سردخانه زیر 50 تن، در محل شبکه دامپزشکی شهرستان، برگزار گردید.
 |  خراسان رضوی
رئیس شورای نظام دامپزشکی استان در گفتگو با مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی عنوان نمود:

در زمینه دفاع از بقا و استقرار کلینیک های دامپزشکی اقدامات شایان توجهی رخ داد؛ از ایستادگی بخش دولتی در برابر مخالفین حضور کلینیک ها در سطح شهر سپاسگزاریم

خلاصه خبر: رئیس شورای نظام دامپزشکی استان در گفتگو با مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: در زمینه دفاع از بقا و استقرار کلینیک های دامپزشکی اقدامات شایان توجهی رخ داده است که این مهم، با تلاش و پیگیری بخش دولتی در استان و به ویژه مشهد حاصل شد.
 |  خراسان رضوی
یادداشت؛ علی لقمانیان:

معنای سختی کار را در زندگی بازنشستگان دامپزشکی جستجو کنیم

خلاصه خبر: بازنشستگی یکی از دوران‌های پرچالش زندگی است در این دوران افراد پول کمتر و وقت بیشتری دارند...
 |  خراسان رضوی
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در مشهد:

کمیته امور دام در کمیسیون کشاورزی داریم که مسائل حوزه دامپزشکی هم در این کمیته دیده می شود و این یک ضعف است/ معتقدم قانونی که برای دامپزشکی در سال ۱۳۵۰ نوشته شده قطعا باید بروزرسانی شود + تصاویر

خلاصه خبر: نایب رئیس دوم کمیسیون کشاورزی در دیدار با مدیر کل و روسای ادارات ستادی دامپزشکی خراسان رضوی: با وجود سیستم دامپزشکی مقتدر خیال ما از بابت امنیت غذایی جامعه راحت است.
 |  خراسان رضوی
مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی در دیدار با نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

سطح حقوق و مزایا متناسب با عملکرد همکاران نیست و حتی در مجموعه وزارت جهاد، دارای حقوق پایین تری نسبت به همکاران وزارتخانه هستیم

خلاصه خبر: مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی در دیدار با نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در مشهد گفت: : در پشت صحنه فعالیت داریم و بنای ما بر پیشگیری است و تاثیر اقدامات ما در حوزه انسانی نمایان است هرچند اقدامات ما کمتر دیده می شود.
 |  خراسان رضوی
در قالب طرح همیاران سلامت دامپزشکی در مشهد عنوان شد:

بکارگیری فارغ التحصیلان دامپزشکی در رستوران ها پس از کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی، مصاحبه علمی و تایید صلاحیت عمومی

خلاصه خبر: شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، از دیدار و گفتگوی دکتر محمد سیاح، رئیس شبکه دامپزشکی مشهد، با مهندس امیر امیریان، مدیر عامل اتحادیه رستوران داران شهرستان، خبر داد.
 |  خراسان رضوی
معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور در مشهد:

تولید، بدون بهداشت معنا ندارد/دیدار چهره به چهره با همکاران ستادی اداره کل + تصاویر

خلاصه خبر: معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور درمشهد و در دیدار با مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: حمایت از زنجیره های تولید از اولویت های سازمان است.
 |  خراسان رضوی

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.