دکتر امیرحسین نقی‌پور مدیرکل دامپزشکی استان همدان به عنوان مدیر نمونه کشوری انتخاب شد

با اهدا لوح تقدیر از سوی وزیر جهادکشاورزی، دکتر امیرحسین نقی‌پور مدیرکل دامپزشکی استان همدان به عنوان مدیر نمونه کشوری انتخاب شد.
کد خبر  9923
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، در آئین گرامیداشت چهاردهم مهر ماه روز ملی دامپزشکی و تکریم از مدیران نمونه وزارت جهاد کشاورزی که با حضور دکتر نیکبخت مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر صالحی سرپرست سازمان دامپزشکی کشور، مقامات کشوری و لشکری و فعالان حوزه های دامپزشکی و دامپروری در سالن خوشه وزارت جهادکشاورزی برگزار شد از دکتر امیرحسین نقی‌پور، مدیرکل دامپزشکی استان همدان به عنوان مدیر نمونه کشوری تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است این نشان توسط دکتر نیکبخت مقام عالی وزارت به وی اهدا گردید.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

در بخشیاز این لوح آمده است:

هفته دامپزشکی فرصت مناسبی است تا از همه کارکنانی که در ایفای وظیفه سازمانی در جهت خدمت رسانی بی‌منت به مردم شریف و عزت و اقتدار میهن اسلامی خالصانه و صادقانه تلاش می نمایند بنحوه شایسته ای قدردانی شود.اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده جنابعالی توفیق روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

Caption

 

 

خبرهای مرتبط
تصاویر خبر
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.