توقیف ۳ تن فراورده غیر مجاز در سردخانه یکی از مراکز درمانی شهر بیرجند

بیش از ۳ تن انواع فراورده خام دامی منجمد غیر مجاز در سردخانه یکی از مراکز درمانی شهر بیرجند کشف و توقیف شد.
کد خبر  9684
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: درتوقیف ۳ تن فراورده غیر مجاز در سردخانه یکی از مراکز درمانی شهر بیرجند راستای انجام نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی و برای تامین سلامت و امنیت غذایی شهروندان در بازرسی‌های مستمر گروه های واحد نظارت شبکه دامپزشکی، از سردخانه یکی از مراکز درمانی شهر بیرجند این مقدار فرآورده خام دامی را کشف کردند.

حمزه ئی افزود: انواع فرآورده خام دامی منجمد غیر مجاز  کشف شده شامل ران بوقلمون، ران مرغ، قلوه گاه گوسفندی، و گوشت گاوی منجمد است که از خارج از استان و بدون اخذ مجوز حمل دامپزشکی و رعایت شرایط دمایی مناسب برای مصرف در یکی از بیمارستان‌ها به مرکز استان حمل شده بود کشف و توقیف شد.

به گفته وی پس از توقیف محموله و تهیه صورت جلسه و مستندات لازم برای بررسی وضعیت بهداشتی محموله توسط کارشناس واحد نظارت و انجام اقدامات قانونی لازم پرونده برای پیگیری و سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارسال خواهد شد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

حمزه ئی گفت: کارشناسان واحد نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان به صورت شبانه روزی از تمام مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی بازدید کرده و با هر گونه تخلف بهداشتی برخورد می کنند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.