قابل توجه کلینیسین های دامپزشکی در خراسان رضوی:

در صورت تمایل در طرحهای عقیم سازی درخواست خود را به نظام دامپزشکی استان اعلام کنید

نظام دامپزشکی خراسان رضوی از دامپزشکان کلینیسین در این استان خواست تا در صورت تمایل در طرحهای عقیم سازی درخواست خود را به نظام دامپزشکی اعلام کنند.
کد خبر  9505
خبر مهم

به گزارش فاخته در این فراخوان آمده است:

 فراخوان جهت همکاری؛ با توجه به افزایش جمعیت سگهای ولگرد  در حاشیه شهرها و لزوم مدیریت و کنترل این معضل که مخاطرات بهداشت عمومی را در پی دارد،از همکاران کلینیسین استان دعوت میشود در صورت تمایل در طرحهای عقیم سازی حداکثر طی ۱۰ روز کاری از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ درخواست خود را به نظام دامپزشکی استان از طریق نرم افزار ایتا به شماره ۰۹۳۸۶۹۹۴۹۶۱ ارسال نمایند. حضور و مشارکت همکاران در این طرح علاوه بر بازخوردهای فرهنگی و اجتماعی و کمک به بهداشت عمومی جامعه،از سوی نظام دامپزشکی استان دارای امتیازات  استانی برای متقاضیان خواهد بود.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

افراد متقاضی به همراه تیم جراحی معرفی شده ازطرف ایشان،پس از بررسی و سنجش مهارت از سوی اداره کل دامپزشکی و نظام دامپزشکی استان جهت انجام طرحهای مذکور به شهرداریها معرفی میگردند نظام دامپزشکی خراسان رضوی

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.