کشف ۲۶ تن گوشت مرغ منجمد تاریخ گذشته در اصفهان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان از کشف 26 تن گوشت مرغ منجمد تاریخ گذشته در اصفهان خبرداد.
کد خبر  10901
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از موج، سید اکبر حسینی گفت: در نظارت و بازرسی از یکی از سردخانه‌های استان میزان 26 تن گوشت مرغ منجمد به دلیل اتمام تاریخ انقضا، کشف و توقیف شد.

وی بیان کرد: کارشناسان این شبکه ضمن انجام نمونه‌برداری از محموله مذکور، تا زمان حصول نتیجه آزمایش و طی مراحل قانونی، آن را در محل سردخانه ضبط و امانت سپاری کردند.

این مقام مسئول افزود: کلیه واحدهای تحت نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان، ملزم به رعایت قوانین و دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی هستند و همکاران ما با تلاش شبانه‌روزی، نظارت بر اجرای این قوانین را در دستور کار خود قرار داده و با متخلفان، بدون اغماض، برخورد خواهند کرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان با تأکید بر اینکه با قانون شکنان و متخلفان که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد قاطع صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: از همشهریان درخواست می‌شود هرگونه تخلف بهداشتی در تولید و توزیع فرآوردهای خام دامی را به شبکه دامپزشکی و سامانه ۱۵۱۲ اطلاع‌رسانی کنند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.