دیدار مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و مطالعات اقتصادی سازمان دامپزشکی کشور با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم

مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و مطالعات اقتصادی سازمان دامپزشکی کشور با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر  10622
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، دکتر آرش آذرنوش مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و مطالعات اقتصادی به اتفاق آقای مهندس حاج حسنی مدیرکل محترم امور مالی وذیحسابی سازمان دامپزشکی کشور، مدیرکل دامپزشکی استان و هیئت همراه با مهندس جواد شاکر آرانی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم دیدار کردند.

در این دیدار دکتر آذرنوش ضمن تقدیر و تشکر از همکاری همه جانبه سازمان برنامه و بودجه استان قم با اداره کل دامپزشکی در راستای اجرای طرح ها و پروژه های دامپزشکی به ویژه بررسی ، کنترل و پایش بیماری های واگیر،مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام، برقراری قرنطینه دام، طیور و آبزیان در کانون های بیماری، نظارت و بازرسی بهداشتی فراورده های خام دامی و شیلاتی و همچنین توضیحاتی در خصوص وظایف سازمان دامپزشکی کشور در سطح ملی و بین المللی بیان نمود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

در این جلسه شاکر آرانی، ضمن عرض خیر مقدم به ایشان بر آمادگی همکاری آن سازمان با اداره کل دامپزشکی تاکید نموده و از زحمات بی وقفه پرسنل دامپزشکی قدردانی نمود.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.