سه انتصاب در اداره کل دامپزشکی استان همدان انجام شد

دکتر امیرحسین نقی پور مدیرکل دامپزشکی استان همدان طی احکامی جداگانه سرپرست اداره تشخیص و درمان، مسئول آزمایشگاه مرکزی و مسئول امور شهرستان ها را منصوب کرد.
کد خبر  10617
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، دکتر امیرحسین نقی پور مدیرکل دامپزشکی استان همدان طی احکامی جداگانه سرپرست اداره تشخیص و درمان، مسئول آزمایشگاه مرکزی و مسئول امور شهرستان ها را منصوب کرد.

براساس احکام صادره از سوی «دکتر امیرحسین نقی پور» ، "دکتر احسان براتی " بعنوان "مسئول آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان همدان" منصوب شد.

گفتنی است پیش از دکتر احسان براتی در سابقه خود کارشناس آزمایشگاه مرکزی و سرپرستی اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان همدان را در کارنامه خود دارد.

در بخش دیگر، «دکتر امیرحسین نقی پور» طی حکمی؛ "دکتر علی طاهری" را بعنوان "سرپرست اداره تشخیص و درمان" منصوب و از زحمات "دکتر احسان براتی" در طول دوران تصدی این پست قدردانی کرد.

گفتنی است دکتر طاهری پیش از این کارشناس اداره تشخیص و درمان بود و در سوابق مدیریتی خود رئیس اداره دامپزشکی شهرستانهای رزن و همدان را در کارنامه دارد.

در ادامه انتصابات، «دکتر امیرحسین نقی پور» طی حکمی "دکتر عبدالحسین حافظی" را با حفظ سمت بعنوان "مسئول پیگیری امور شهرستانها" منصوب کرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

گفتنی است دکتر حافظی پیش از این کارشناس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی اداره کل دامپزشکی بوده و هست و در سابقه مدیریتی خود ریاست اداره دامپزشکی شهرستان کبودرآهنگ را در کارنامه دارد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.