انتصاب دکتر فرخ بهتاش به عنوان معاون سلامت اداره دامپزشکی آذربایجان شرقی

طی حکمی از سوی دکتر یحیی شیری پور مدیر کل دامپزشکی استان، دکتر فرخ بهتاش به عنوان سرپرست معاون سلامت اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی منصوب شد.
کد خبر  10503
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، در مراسم تودیع و معارفه که به همین مناسبت با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاونین و روسای ادارات ستادی و فنی در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد، دکتر یحیی شیری پور مدیر کل دامپزشکی استان بر لزوم تغییر و تحول در سیستم مدیریتی در هر سازمان و اداره ای تاکید کرد و با اشاره به اینکه این تغییرات موجب ایجاد پویایی و تحولات در مجموعه می شود افزود: تحولات مدیریتی جزو ملزومات هر مجموعه ای است که موجب خدمات رسانی مطلوب به مردم وایجاد پویایی در میان مجموعه مدیران خواهد شد.

در این مراسم مدیر کل دامپزشکی استان طی حکمی دکتر فرخ بهتاش را به عنوان سرپرست معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان منصوب کرد، دکتر بهتاش پیش از این مسئولیت هایی همچون مسئول واحد اداری بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان استان، کارشناس مسئول آزمایشگاههای استان و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بستان آباد را داشته است.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

همچنین در این جلسه از زحمات 8 ساله دکتر مهدی حامی در زمان تصدی این پست تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • سعید جوان
    می گوید:
    دکتر بهتاش گلی است از گلهای بهشت. چه انتصابی. به به
  • احمدی دامپزشک
    می گوید:
    سلام باشناختی که سال ها از دکتر بهتاش دارم بی شک تعهد ،صداقت وپشتکار به همراه تقوای ایشان می‌تواند مایه خیر وبرکت برای استان آذربایجان شرقی باشد.برای این عزیز بهترین ها را آرزومندم
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.