کشف و معدوم سازی 4.5 تن سنگدان منجمدتاریخ منقضی فاقد شرایط مصرف از 2 واحد عرضه در شهر تهران

طی بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان واحد بهداشت و نظارت بر فرآورده های خام دامی اداره دامپزشکی تهران از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی سطح شهر تهران، محموله سنگدان منجمدتاریخ منقضی به وزن تقریبی ۴.۵ تن از ۲ واحد عرضه غیرمجاز کشف و معدوم گردید‌.
کد خبر  10204
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهر تهران،دکتر محمد رحمتی رئیس اداره دامپزشکی تهران با اعلام این خبر افزود در راستای وظایف حاکمیتی و نظارت بر بهداشت عمومی و تضمین سلامت مواد غذایی،طی بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان واحد بهداشت و نظارت بر فرآورده های خام دامی اداره دامپزشکی تهران از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی سطح شهر تهران، محموله سنگدان منجمدتاریخ منقضی فاقد شرایط مصرف به وزن تقریبی ۴.۵ تن از ۲ واحد عرضه غیرمجاز کشف و ضبط و پس از اخذ دستور قضائی از چرخه مصرف انسانی خارج و معدوم گردید‌.

وی در ادامه توضیح داد: بر اساس گزارشهای واصله مبنی بر فعالیت یک واحد غیر مجاز نگهداری فرآورده های خام دامی، کارشناسان نظارت بر بهداشت این اداره به محل مورد نظر مراجعه کردند و مشخص شد افرادی سود جو  در یک واحد غیر مجاز مقدار قابل توجهی سنگدان منجمد در شرایط کاملا غیر بهداشتی نگهداری می نمایند که پس از بازرسی واحدها حدود 4500کیلوگرم سنگدان مرغ  کشف، ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج و واحد متخلف پلمب شد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

دکتر رحمتی در پایان خاطر نشان کرد : اداره دامپزشکی شهرتهران با جدیت وظایف نظارتی خود را دنبال کرده و با افرادی که سلامت غذایی جامعه را تهدید کنند بدون مماشات و قانونی برخورد خواهد کرد و از شهروندان فهیم شهرستان درخواست کرد با عمل به توصیه های بهداشتی دامپزشکی ضامن سلامت خود،خانواده و جامعه باشند و در صورت مشاهده همچین مواردی مراتب را به اداره دامپزشکی با شماره تماس 66591004 اطلاع دهند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.