پیرو شکایات مردمی انجام شد:

پلمب یک واحد درمانگاه دامپزشکی در پایتخت

پیرو شکایات مردمی و رصد و پایش کارشناسان اداره دامپزشکی شهر تهران از مراکز درمانی تحت نظارت دامپزشکی یک واحد درمانگاه دامپزشکی با حکم مقام قضایی پلمب شد.
کد خبر  10618
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرتهران، دکتر رحمتی رئیس اداره با اعلام این خبر افزود: کارشناسان اداره دامپزشکی شهر تهران طی بازدیدهای مستمر از مراکز درمانی و داروخانه های دامپزشکی تحت نظارت این اداره و پیرو شکایات واصله مردمی از یک واحد درمانگاه دامپزشکی، با توجه به تکرار تخلفات و فعالیت در بستری غیرمجاز و غیر بهداشتی نگهداری حیوانات خانگی که از مصادیق تهدید علیه بهداشت عمومی و حیوان آزاری بوده با اخذ حکم قضایی پلمپ کردند.

دکتر رحمتی گفت: چندین قلم انواع داروهای غیر مجاز و تاریخ منقضی و لوازم مصرفی و جراحی تاریخ گذشته نیز از این درمانگاه کشف و ضبط شد و پرونده فرد خاطی جهت سیر مراحل قانونی و تکمیلی به دادگاه ارجاع شد.وی در ادامه افزود هرگونه اقدام به فعالیت درمانی حیوانات مستلزم اخذ پروانه می باشد و انجام هرگونه عمل جراحی تخصصی تنها در بیمارستان ها و مراکز درمانی دامپزشکی مجهز به تجهیزات جراحی مجاز بوده و دامپزشکان دارای پروانه های اشتغال دامپزشکی تنها مجاز به انجام فعالیت در حیطه ذکر شده در متن پروانه اشتغال می باشند و انجام فعالیت فراتر از حیطه ذکر شده تخلف شناخته شده و قابل پیگیری می باشد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

رحمتی در پایان گفت: شهروندان برای درمان حیوانات خود ضمن مراجعه به مراکز مجاز دامپزشکی، از نوع فعالیت ذکر شده در پروانه فعالیت دکتر دامپزشک نیز مطلع شوند و خدمات خود را متناسب با نوع پروانه دریافت کنند و هرگونه فعالیت مراکز درمانی و داروخانه های دامپزشکی به صورت غیر مجاز را به این اداره با شماره تماس 66591004 اطلاع رسانی نمایند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.