کشف یک واحد غیر مجاز تولید دارو و مکمل های دامپزشکی در شهرستان طرقبه و شاندیز

یک کارگاه غیر مجاز تولید دارو و مکمل های دامپزشکی در شهرستان کشف و پلمب شد.
کد خبر  10199
خبر روز

به گزارش فاخته، دکتر علیرضا قدرتی رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز گفت: پیرو گزارش واصله از فعالیت غیر مجاز یک واحد تولید دارو و مکمـل های غیر مجاز در حوزه دام و طیور، بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی شهرستان کارشناسان شبکه با همراهی نیروی انتظامی به محل مراجعه و پس از بررسی، تعدادی کیسه حاوی دارو و مکمل های غیر مجاز کشف و توقیف گردید.

وی توضیح داد: طبق مواد 9 و 12 قانون سازمان دامپزشکی کشور هر گونه اشتغال به کار تهیه و ترکیب و فروش داروهای ساده، مرکب، واکسن ها، سرم ها، مواد بیولوژیکی، مواد ضد عفونی، سموم و مواد دیگری که به اشکال مختلف مورد مصرف دامپزشکی قرار می گیرد، مستلزم اخذ پروانه از سازمان است و در صورتی که اشخاصـی اعم از حقیقی یا حقوقی وظایف تعیین شده در مواد 4 و 6 و 8 و 9 و 10 این قانون را رعایت ننمایند مأموران انتظامی مکلفند به تقاضای سازمان به منظور اجرای مقررات مواد مذکور اقدام لازم معمول دارند و در صورت تقاضای سازمان از ادامه کار آنها جلوگیری کنند.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

 قدرتی همچنین افزود: هر اقدامی که تهدید علیه بهداشت عمومی شناخته شود ممنوع می باشد و تولید دارو و مکمل های دامپزشکی بدون مجوز اقدامی محرز جهت آلودگی محیط زیست می باشد که پیگرد قانونی دارد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.