در دیدار رئیس هیات مدیره انجمن های صنفی مراکز درمانی و مایه کوبی با معاون سازمان دامپزشکی کشور عنوان شد:

عدم برخورد قاطع با متخلفان در امور درمانی در استانها/ عدم اعلام به موقع نرخ نامه و کاربردی نبودن آنها

جلسه مشترک کانون انجمن های صنفی مراکز درمانی و مایه کوبی و همچنین نمایندگان کانون داروخانه داران با معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.
کد خبر  11300
خبر مهم

دکتر شهریار رئوفت، رئیس هیات مدیره انجمن های صنفی مراکز درمانی و مایه کوبی کشور در این باره به خبرنگار فاخته گفت:

جلسه کمیته کشوری صدور مجوز های ماده ۲ در سازمان دامپزشکی کشور با مدیریت دکتر سبحانی مطلق، معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور و حضور اعضای کمیته برگزار شد و در جلسه مذکور بنده به عنوان رئیس کانون انجمنهای صنفی مراکز درمانی و مایه کوبی موارد را عنوان نمودم.
به گزارش فاخته، دکتر رئوفت بعنوان نماینده کانون کلینسین ها توضیحات جامعی در خصوص مشکلات موجود در بخش درمان شامل؛ عدم برخورد قاطع با متخلفان در امور درمانی در استانها، عدم اعلام به موقع نرخ نامه و کاربردی نبودن آنها، مشکلات تخصصی بخش های مختلف درمان مثل حیوانات خانگی، طیور، دام بزرگ، مشکل هزینه های جاری مراکز مثل مالیات ، بحث پسماند ،اجاره ها در ملک با کاربری تجاری و غیره را ذکر کرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

وی تصریح کرد: در بخش اصلی جلسه پیشنهادات نسبت به تغییر شیوه نامه صدور مجوزهای درمانی و مایه کوبی که با نظرات انجمن های صنفی درمانی کشور اعلام شده بود ، به ریز اعلام و از آن موارد دفاع شد که مهمترین بحث در مورد روش و سازو کار تمدید پروانه ها و لحاظ سابقه فعالیت و عملکرد درخشان همکاران درمانگر در طی سنوات ارائه خدمت بود و همچنین بحث متراژ مکان ها، روش امتیاز بندی ها ، حدنصاب ها جهت اخذ پروانه، مباحث آموزشی و باز آموزی، مشکل تعداد واکسیناتور مورد نیاز مراکز و سایر موارد اعلامی همکاران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.