با پیشگامی رئیس انجمن صنفی دامپزشکان علوم بالینی گیلان انجام شد:

راه اندازی کارزار درخواست تجدید نظر خواهی دامپزشکان به فراخوان ارزش افزوده مالیاتی + لینک

با پیشگامی دکتر بهرام واله، رئیس انجمن صنفی دامپزشکان علوم بالینی گیلان، کارزار درخواست تجدید نظر خواهی دامپزشکان به فراخوان ارزش افزوده مالیاتی در فضای مجازی راه اندازی شد.
کد خبر  10006
خبر مهم

به گزارش فاخته متن این کارزار به این شرح است:

 بسمه تعالی

سال مهار تورم، رشد تولید

  

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی

با سلام و احترام

نظر به فراخوان مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر اینکه فعالیت‌های دامپزشکی مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده گردد، به استحضار می‌رساند که بر اساس:

الف) فصل سوم معافیت‌های قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی که در بند ب شماره ۲ اشعار می‌دارد خدمات درمانی و پیشگیری دامی و گیاهی از شمول اجرای این قانون معاف می‌باشد.

ب) در فصل دوم قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال ۱۳۸۷ در موضوع معافیت‌ها در بند ۹ خدمات درمانی (انسانی، حیوانی و گیاهی) و خدمات توانبخشی و حمایتی مشمول معافیت می‌باشند.

فلذا با توجه به ارتباط مستقیم دامپزشکان با بخش‌های بزرگ اقتصادی و تولیدی دام، طیور و آبزیان در سطح کشور و جلوگیری از تورم و قیمت تمام شده در این صنایع و همچنین حضور دامپزشکان در صف اول مبارزه با انواع بیماری‌های مشترک انسان و دام در راستای سلامت غذایی جامعه، این انجمن اعتراض شدید خود را به فراخوان غیرقانونی مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ اعلام نموده و خواهان تجدید نظر فوری در تصمیم فوق می‌باشد.

برای پیوستن به این کارزار کلیک کنید

 

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

خبرهای مرتبط
تصاویر خبر
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.