واردات یک روز در میان محموله های گوشت از کنیا/ خرید ۱۵۰ هزار راس گوساله پرواری از پاکستان

قائم مقام وزیر جهادکشاورزی از واردات یک روز در میان محموله های گوشت از کنیا خبر داد و گفت: همچنین تا اواخر آبان ماه ۱۵۰ هزار راس گوساله پایه پرواری که ۲ تا ۶ ماه برای پرواربندی زمان نیاز دارند، از پاکستان وارد می‌شود.
کد خبر  9776
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از خبرگزاری تسنیم، علیرضا پیمان پاک با بیان اینکه در 3 ماه گذشته به طور متوسط روزانه حدود 180 تن گوشت گرم گوسفند و گوساله وارد شده است، گفت: در روز‌های پیش رو هم میزان واردات گوشت افزایش یافته و به 230 هزار تن می‌رسد.

او گفت: هم اکنون در میادین میوه و تره بار، لاشه گوسفند از قرار هر کیلوگرم 280 هزار تومان عرضه می‌شود که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به دلیل قطعه بندی و بسته بندی گوشت قیمت‌ها مقداری بیشتر است.

پیمان پاک گفت: با این حجم از واردات امیدواریم تا اواسط آبان ماه بازار گوشت به ثبات برسد.

قائم مقام تجارت و تنظیم بازار وزیر کشاورزی افزود: تاکنون 2 محموله 10 تنی گوشت گرم گوسفندی وارد شده است که برنامه ریزی شده تا یک روز در میان از کشور کنیا واردات داشته باشیم.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

پیمان پاک گفت: تا اواخر آبان ماه 150 هزار راس گوساله پایه پرواری که 2 تا 6 ماه برای پرواربندی زمان نیاز دارند، از پاکستان وارد می‌شود.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.