خلاقیت یک کارخانه لبنیات؛ گاو خود را انتخاب کنید / تشکر از گاو مخصوص با کامنت

یک شرکت هلندی در طرحی خلاقانه و مبتکرانه شیر هر گاو را جداگانه بسته بندی می کند و روی هر بطری شیر، اسم گاو تولیدکننده آن را درج می کند.
کد خبر  9741
فاخته پلاس

به گزارش فاخته، اگر مشتری از طعم شیر خوشش آمد، می‌تواند انتخاب کند دفعه بعد دوباره شیر همین گاو را بخرد و یا شیر یک گاو دیگر را امتحان کند. در این کارخانه تمام گاوها اسم دارند مانند رزا، استار. جالب است در سایت این کارخانه روی برای هر گاو شناسنامه ای طراحی شده شامل نام پدر، نام مادر، تاریخ تولد، میانگین تولید سالانه و تاریخ آخرین زایمان شان تا مشتری ها با نژاد این گاوها بیشتر آشنا شوند.

شاید خیلی از مردم با خود بگویند شیر شیر است و مگر می شود شیر دو گاو متفاوت باشد اما از نظر متخصصان دام، شیر هر گاو متفاوت با گاو دیگر است. فاکتورهای مختلفی مانند نژاد، سن گاو، مرحله شیردهی، فصل و حتی چاق و لار بودن گاوها روی میزان چربی و پروتئین شیر تاثیر می گذارد و بنابراین ممکن شیر گاوی که کنار هم زندگی می کنند و یک علوفه مشترک می خورند طعم و مزه متفاوتی داشته باشد. نکته جالب تر اینجاست که مردم بعد از خوردن شیر برای گاوها در سایت کامنت می گذارند و از آنها تشکر هم می کنند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

منبع: چندثانیه

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.