گسترش همکاری های دو جانبه در زمینه دامپزشکی با کشور قزاقستان

تشریفات و الزامات بهداشتی - دامپزشکی برای تجارت گوشت دام سنگین از قزاقستان در نوزدهمین اجلاس کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قزاقستان به امضای نمایندگان دو کشور رسید.
کد خبر  10280
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور ، روز گذشته نشستی با حضور دکتر مجتبی نوروزی معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور و امانگلی بردالین معاون وزیر کشاورزی جمهوری قزاقستان  جهت همکاری‌های مشترک اقتصادی برگزار شد. 
 
دکتر نوروزی معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن مجاورت کشور قزاقستان با جمهوری اسلامی ایران، تاکید بر گسترش روابط دو جانبه دو کشور در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی نمودند . 
 
همچنین در این جلسه مقرر گردید با توجه به درخواست کشور قزاقستان مبنی بر صادرات گوشت گوساله منجمد بدون استخوان به ایران، پس از تبادل و امضای ضوابط بهداشتی واردات توسط طرف قزاقستانی صورت پذیرد. 
 
لازم به ذکر است ثبت شرکت های لبنی ایرانی جهت صادرات شیر و فرآورده های لبنی به کشور قزاقستان پس از بازدید مرجع ذیصلاح دامپزشکی کشور مذکور انجام پذیرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

 در پایان تفاهم نامه ای در زمینه همکاری های دو کشور در زمینه دامپزشکی،  توسط معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور  و معاون وزیر کشاورزی کشور قزاقستان امضا شد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.