عدم اجرای نظارت های دامپزشکی به علت کمبود نیرو قابل توجیه نیست

مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی در جریان سفر به شهرستان شازند با حضور در فرمانداری این شهرستان با سرپرست فرمانداری شازند دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر  9523
خبر مهم

به گزارش فاخته، دکتر محمد فتاحی در جریان دیدار با پرندین سرپرست فرمانداری شهرستان شازند، به وظایف دامپزشکی در تامین غدای سالم از مزرعه تا سفره پرداخت و پیشگیری و کنترل بیماری های قابل انتقال بین انسان و دام از قبیل تب مالت و تب خونریزی دهنده کریمه کنگو را از اصلی ترین وظایف دامپزشکی دانست.

فتاحی با اشاره به شرایط ویژه و حجم کاری اداره دامپزشکی این شهرستان در بحث کشتارگاه های دام و طیور، افزود: در مناسبت‌های ملی و مذهبی اجرای طرح های نظارت بهداشتی و شرعی در دامپزشکی از اولویت های این اداره کل می باشد.

در ادامه دکتر لطف الله پرندین سرپرست فرمانداری شهرستان شازند ضمن تشکر از زحمات کارکنان دامپزشکی، در خصوص حمایت از برنامه های دامپزشکی اعلام آمادگی کرد.

دکتر رضا معینی مقدم رییس اداره دامپزشکی شهرستان شازند در ادامه این دیدار به ظرفیت های دام، طیور و آبزیان و مراکز تحت نظارت دامپزشکی اشاره و عملکرد دامپزشکی این شهرستان را در طرح های مختلف تشریح کرد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

در ادامه سفر، مدیرکل دامپزشکی با حضور در میز خدمت اداره دامپزشکی این شهرستان و شنیدن مشکلات بهره برداران و بخش خصوصی به آنها قول مساعدت در خصوص رفع مشکلات را داد.

دیدار با همکاران اداره دامپزشکی شازند، بازدید از مرکز درمانگاهی و دیدار با مددجوی کمیته امداد پایان بخش سفر مدیر کل دامپزشکی استان به شهرستان شازند بود.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.