رئیس شورای نظام دامپزشکی مازندران مطرح کرد:

استان مازندران بیشترین صدور پروانه داروخانه دامپزشکی را در ۴ سال اخیر با ۷۸ مورد داشته است

رئیس شورای نظام دامپزشکی مازندران، یکی از اقدامات موثر دولت سیزدهم را صدور ۱۶۸۸ پروانه دامداری روستایی در استان دانست و گفت: ۵۵۳ پروانه دامپزشکی دام و طیور در یک سال اخیر توسط نظام دامپزشکی استان صادر شده است که در سال جاری این میزان ۳۵۶ فقره پرونده بوده است.
کد خبر  9944
خبر مهم

به گزارش فاخته، ناصر دستوریان به مناسبت هفته دامپزشکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این شورا در زمره برترین‌ها در سطح کشور است بطوریکه در صدور پروانه حرف اول را می‌زند و رتبه چهارم را میان شورای نظام‌ دامپزشکی کشور به خود اختصاص داده است.

وی با اعلام اینکه ۱۳۰ مورد شغل تخصصی در سال۱۴۰۱ توسط شورای نظام دامپزشکی مازندران ایجاد شد که ۱۰۰ درصد تعهدات عملی داشتیم، افزود: هدف از تشکیل سازمان نظام دامپزشکی براساس اصل۴۴ قانون اساسی حفظ حقوق دامپزشکان در برابر افراد حقیقی و حقوقی است و برخی از امور نظام دامپزشکی به سازمان  دامپزشکی واگذار شده است.

دستوریان، مدیریت نظام دامپزشکی استان را به‌صورت شورایی عنوان کرد و گفت: هر چهار سال یکبار انتخابات برگزار می‌شود که در سه سال و نیم اخیر به‌عنوان رییس شورای نظام دامپزشکی استان سعی کردم بیشترین تعامل را با اداره کل دامپزشکی استان فارغ از هرگونه جناح بندی داشته باشیم.

به گفته رئیس شورای نظام دامپزشکی مازندران، صدور تمامی پروانه‌های اماکن دامی اعم  از دام، طیور و آبزیان و صدور پروانه شاغلین حرفه دامپزشکی اعم از داروخانه، کلینیک، درمانگاه و بیمارستان به نظام دامپزشکی استان واگذار شده است.

این مسئول یادآور شد:  در یک سال اخیر ۲۴ مورد مجوز داروخانه توسط سازمان نظام دامپزشکی استان صادر شده است و بیشترین صدور داروخانه دامپزشکی را در ۴ سال اخیر با ۷۸ مورد استان مازندران داشته است.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دستوریان خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر ۳۲ مورد مجوز درمانگاه دام و طیور صادر شد که در ۴ سال اخیر ۸۵ مورد بود و در بحث آزمایشگاه ۸ مورد صدور مجوز داشتیم که در ۴ سال اخیر ۱۲ مورد بوده است.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.