بازدید وزیر کشور از کشتارگاه ساوانا

احمد وحیدی، وزیر کشور با همراهی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران و مدیران استانی و شهرستانی از جمله دکتر حمزه آقاپور کاظمی سرپرست اداره کل دامپزشکی استان و دکتر فرشید رحیمی سرپرست اداره دامپزشکی گلوگاه، از گروه تولیدی ساوانا در شهرستان گلوگاه بازدید کرد.
کد خبر  9772
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران این بازدید ها در راستای آشنایی با از ظرفیت های موجود در این گروه تولیدی، بازدید از خطوط کشتارگاهی، سالن ها و سردخانه های مجموعه کشتارگاه و ... صورت گرفت.

وزیر کشور در این بازدید وجود مجموعه های تولیدی مانند این گروه تولیدی را در کشور جز نعمت ها و سرمایه های کشور دانست و با تشکر از مدیرت مجموعه تصریح کرد: در بازدید از این مجموعه از ظرفیت های بی نظیر که در استان به وجود آورده شد آشنا شدیم و از بخش های تولید مانند این که ارزش آفرین هستند حمایت خواهیم کرد.

آقاپور کاظمی سرپرست اداره کل دامپزشکی استان از نزدیک بعضی از مسائل فنی و تخصصی مهم در حوزه بهداشت و نظارت دامپزشکی را خدمت وزیر کشور و استاندار مازندران تشریح کرد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

 وزیر کشور در حاشیه این بازدید به صورت وبیناری؛ دستور آغاز عملیات اجرایی احداث واحد یک‌ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه‌ای پرورش مرغ گوشتی در بهشهر را صادر کرد. ‎

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.