مصدومیت همکار دامپزشکی در حین انجام عملیات واکسیناسیون

همکار اداره دامپزشکی شهرستان‌های تنکابن و عباس آباد در حین انجام ماموریت و مبارزه با بیماری های دامی بر اثر حمله گوسفند نر دچار مصدومیت از ناحیه صورت و اطراف چشم شد.
کد خبر  11143
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان‌های تنکابن و عباس آباد دکتر حاتمی رئیس این شهرستان اظهار داشت: به دلیل ماهیت کار دامپزشکی پرسنل دامپزشکی جهت انجام عملیات مایه کوبی، تشخیصی، درمانی  و ... به نقاط روستایی و عشایری عزیمت می کنند و در این مناطق هرساله تعدادی از همکاران مورد آسیب قرار می گیرند.

حاتمی گفت:مهندس بهرام لاکتراشی از همکاران اداره دامپزشکی شهرستانهای تنکابن و عباس آباد در حین انجام عملیات واکسیناسیون دام سبک، بر اثر حمله گوسفند نر دچار مصدومیت از ناحیه صورت و اطراف چشم شد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

وی با بیان خطرات ناشی از کار دامپزشکی به ویژه در حوزه با بیماری های دامی گفت: ممکن بود در این حادثه چشم همکار دچار آسیب جدی شود که با لطف خداوند این اتفاق رخ نداد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.