با نظارت دامپزشکی 3000 تن نهاده وارداتی برگشت خورد؛

برگشت یک کشتی دیگر از نهادهای وارداتی توسط دامپزشکی مازندران

دکتر حمزه آقاپور کاظمی مدیر کل دامپزشکی استان مازندران از عودت حدود ۳هزار تن نهاده وارداتی به کشور مبدا خبر داد.
کد خبر  10983
خبر ویژه

به گزارش فاخته، دکتر حمزه آقاپور کاظمی با حضور در بندر امیرآباد جهت بازدید میدانی از کشتی حامل ۳هزار تن نهاده دامی از کشور روسیه گفت: با حضور شبانه روزی کارشناس‌های نظارت و قرنطینه اداره دامپزشکی شهرستان بهشهر در بندر امیرآباد و طی بازدیدی میدانی از کشتی حامل حدود ۳۰۰۰ تن ذرت وارداتی از مبدا روسیه پس از بررسی میدانی و بررسی‌ شرایط ارگانولپتیکی، محموله فوق به دلیل وجود کپک، رطوبت بالا و بوی نامطبوع فاقد شرایط ارگانولپتیکی تشخیص داده شد و طی مکاتبات متعدد و حمایت دادستان شهرستان بهشهر مقرر گردید این محموله به کشور مبدا عودت گردد.

وی در خصوص نظارت ها بر بنادر استان گفت: در راستای تشدید نظارت‌ شبانه روزی اداره‌کل دامپزشکی استان مازندران  برنهاده‌های وارداتی در بنادر سه گانه استان  ۱۹۳درصد این نظارت ها در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

مدیرکل دامپزشکی مازندران افزود: تا کنون مجوز واردات حدود 7 میلیون و 500 هزار تن نهاده در استان صادر و این حجم وارد شده که نتیجه این نظارت احصای  حدود ۱۰هزار ۵۰۰تن نهاده ها فاقد شرایط مصرف در زنجیره خوراک دام و طیور و آبزیان بوده است.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.