سازمان دامپزشکی کشور افتخار این را دارد که 60 شهید در حوزه دامپزشکی معرفی کند

دکتر مهدی ابراهیمی جعفری مشاور معاون وزیر و سرپرست دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی کشور در دومین یادواره شهدای دامپزشکی کشور ویژه چهار شهید مازندران با ابلاغ سلام ریاست سازمان دامپزشکی کشور و تشکر از برگزاری این مراسم باشکوه گفت: سازمان دامپزشکی کشور افتخار این را دارد که 60 شهید در حوزه دامپزشکی معرفی کند.
کد خبر  10559
خبر ویژه

به گزارش فاخته، وی ادامه داد: عده ای از این عزیزان در مسیر جبهه کمین خورده اند و مفقود الاثر و مفقود الجسد شدند، همچنین عزیزی داریم که در راه خدمت اهداف سازمانی در محل کار که جهت جلوگیری از اشاعه بیماری تلفات دامی به واسطه بمباران در کرمانشاه حضور داشت طی بمباران شهید می شود.
 وی افزود: راه شهادت در دامپزشکی به هشت سال دفاع مقدس ختم نمی شود و دامپزشکی کشور بعد از جنگ در مناطق نا امن در کمین ضد انقلاب شهید داد همچنین در دفاع از حرم هم همکاران دامپزشکی بوده اند و شهید شدند.
 دکتر جعفری اظهار داشت:هر جا نام شهید آورده شود معنویت شهید وارد آنجا شده و برکت داده است.
 وی ادامه داد: تا زمانی که در راه ولایت باشیم و در مسیر درست باشیم و تلاش جهادی کنیم می توانیم امید به شهادت داشته باشیم چرا که شهدا در این مسیر پیشگام و روایت گر و بشارت دهنده این راه بودند.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

 وی با اشاره به فرازی از وصیت نامه شهدا گفت: آنچه در وصیت نامه شهدا است پیروی از رهبری و ولایت، استقامت در کار، حجاب، صبر و شکیبایی فرزندان و تلاش دلسوزانه و صادقانه مسئدولین مشترک است که همه این موارد جزء اصولی است که اگر رعایت گردد موجب رستگاری خواهد شد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.