حضور تیم فنی و تخصصی دامپزشکی مازندران برای اولین بار در روسیه

دکتر حمزه آقاپور کاظمی گفت: در راستای پیگیری مصوبات و تفاهم نامه منعقد شده با دولت روسیه یک تیم از مسئولین فنی و فعالین بخش خصوصی حوزه دامپزشکی مازندران به روسیه عازم شدند.
کد خبر  10053
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران دکتر حمزه آقاپور کاظمی سرپرست اداره کل به نمایندگی از استاندار مازندران و به عنوان سرپرست تیم دامپزشکی به همراه مسئولین فنی و فعالین بخش خصوصی حوزه دامپزشکی  مازندران به روسیه عازم شد.
دکتر حمزه آقاپور گفت: با توجه به سفر امسال استاندار و تیم اقتصادی استان مازندران به روسیه و در راستای پیگیری مصوبات و تفاهم نامه منعقد شده و با دعوت سازمان دامپزشکی کشور روسیه هیئتی از اداره کل دامپزشکی مازندران و نیز نمایندگان صادر کنندگان بخش خصوصی این استان جهت بررسی استانداردها و گذراندن آموزش‌های لازم به روسیه سفر کردند.
وی ادامه داد: این دوره های آموزشی به مدت 4 روز و پیرو مباحث مرتبط با کلیه شاخص‌ها و استانداردهای لازم جهت واردات محصولات غذایی به روسیه بررسی گردید.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران با تاکید بر درک و محوری تشخیص دادن گمرگ کشور روسیه از موقعیت مازندران در توسعه روابط ایران و روسیه و با کشورهای سی آی اس گفت: به دلیل سختگیری‌های کشور روسیه در رعایت شاخص‌ها و استانداردهای مواد غذایی در واردات محصولات غذایی به این کشور سالانه بخش زیادی از محموله‌های وارداتی دنیا از جمله ایران برگشت می خورد و مشکلات زیادی را برای صادر کنندگان بخش خصوصی ایجاد می کرد که با توجه به توافقات صورت گرفته بخش زیادی از مشکلات صادرات محصولات کشاورزی و آبزیان مازندران به روسیه رفع خواهد شد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.