رسانه شمالی با انتقاد از مراسم روز ملی دامپزشکی عنوان کرد؛

دستمزد 80 میلیون تومانی «حسن ریوندی» برای 45 دقیقه جوک گفتن در مازندران !

رسانه «شمال نیوز» در گزارشی به انتقاد از برگزاری مراسم روز ملی دامپزشکی در استان با حضور کمدین معروف پرداخت.
کد خبر  10022
خبر ویژه

به گزارش فاخته در گزارش این رسانه آمده است:

«تعدادی از مدعوین در تماس با شمال نیوز با انتقاد از اداره کل دامپزشکی استان ، از این برنامه ابراز نارضایتی کردند و خواستار شدند که به جای اینگونه برنامه های بی محتوا ، تدبیری اندیشیده شود تا این قشر پرتلاش به جایگاه واقعی خود برسند .
دستمزد 80 میلیون تومانی حسن ریوندی برای 45 دقیقه جوک گفتن درمازندران !
حسن‌ ریوندی در مراسم روز دامپزشکی مازندران که ۱۴ مهرماه در هتل میزبان بابلسر برگزار شده بود بابت ۴۵ دقیقه جوک گفتن ۸۰ میلیون تومان دستمزد گرفت! 

این مبلغ را جمع کنید با ۸ میلیون تومان هزینه ایاب ذهاب و هزینه اسکان در هتل است! 

جالب است که ریوندی در این مراسم به برگزارکنندگان آن که برایش نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان خرج کرده بودند کنایه سنگینی زد و گفت: در این فشار اقتصادی و تورم و گرانی شما معلومه خیلی پولدارید که در کنار دستمزد من به هزار نفر شام هم می دهید!

تعدادی از مدعوین در تماس با شمال نیوز با انتقاد از اداره کل دامپزشکی استان ، از این برنامه ابراز نارضایتی کردند و خواستار شدند که به جای اینگونه برنامه های بی محتوا ، تدبیری اندیشیده شود تا این قشر پرتلاش به جایگاه واقعی خود برسند .

این افراد معتقد بودند که روز دامپزشکی فرصتی مغتنمی است که می توان از این روز در سال به عنوان فرصت طلایی به نفع جامعه بزرگ دامپزشکی استان بهره برداری شود که متاسفانه مغفول مانده است.»

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • بی نام
    می گوید:
    چرا هر وقت یکی مردم رو خوشحال می کنه اینجوری رفتار می شه، قطعا این مبلغ از حق عضویت اعضا نبوده
  • ناشناس
    می گوید:
    واقعا در این اوضاع مالی بد چه لزومی داشت این همه هزینه بشه. مراسم مشهد رو حضور داشتیم با کمترین هزینه بهترین و شادترین مراسم رو اجرا کردند نظام و اداره کل
  • همکار
    می گوید:
    حالا که تموم شده و رفته، به جای ایراد گرفتن به فکر باشیم دوباره چنین هزینه هایی روی دست بخش خصوصی نگذاریم. یا حق عضویت بوده یا لطف کارخانجات و صنایع که در هر دو صورت خطا هست....
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.