افزایش مشارکت در انتخابات نظام دامپزشکی از طریق صندوق های سیار

امروز، مطلبی کوتاه از دکتر کاظمی به دستمان رسید که حاوی پیشنهادی در خصوص برگزاری هرچه بهتر انتخابات نظام دامپزشکی به دستمان رسید که در قالب یک یادداشت کوتاه منتشر شده است.
کد خبر  10504
یادداشت

فاخته- دکتر حمیدرضا کاظمی در این یادداشت عنوان داشته؛

افزایش مشارکت دامپزشکان در انتخابات ۲۹ دیماه نظام دامپزشکی از چه طریقی؟

اگرچه مؤلفه های بسیاری بر فرآیند انتخابات اثرگذار است؛اما در فرصت باقی مانده تا انتخابات هر اندازه ما بتوانیم امنیت ذهنی و عینی ایجاد نماییم،به همان اندازه صندوق های رأی سنگین تر خواهد شد. اگر سازمان نظام دامپزشکی در پی برگزاری انتخاباتی پر شور و فراگیراست، یکی از مؤلفه های تعیین کننده می تواند اختصاص صندوق های سیار در شهرستان های هر استان باشد چرا که با دغدغه های شغلی و گرفتاری های روزمره و بعضاً فواصل طولانى شهرستان ها با مركز استان، باعث اين مى شودكه همكاران چه در بخش دولتى و چه در بخش خصوصى على رغم ميل باطنى امكان شركت در انتخابات را از دست بدهند لذا بهتر است براى رفع مشكلاتى از اين دست ومشاركت هر چه بيشتر همكاران كه مى تواند تعيين كننده و تاثيرگذار در آينده و روند شغلى باشد تدابيرى انديشيده شود.

دکتر حمیدرضاکاظمی

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.