معاون آموزش دانشگاه آزاد خراسان‌شمالی اعلام کرد:

توسعه رشته دامپزشکی اولویت نخست دانشگاه آزاد خراسان‌شمالی

حامد خراسانی با اشاره به احیای رشته‌های به‌ظاهر منسوخ اما مطلوب با پیشرانی «دامپزشکی» عنوان کرد: در رشته هوش مصنوعی دانشجویان دارای توانایی تحلیل داده، برنامه‌نویسی، الگوریتم‌های هوش مصنوعی و مهارت‌های مرتبط داریم.
کد خبر  9249
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از آنا، در سال تحصیلی جاری ۶ رشته کارشناسی ارشد حسابداری، برنامه‌ریزی درسی، آسیب‌شناسی ورزشی، عمران - سازه و برنامه‌ریزی شهری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد و رشته فیزیولوژی ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان به سبد رشته‌ها اضافه شدند.

در راستای نوسازی رشته‌های دانشگاهی مطابق با برش استانی سند تحول و تعالی دانشگاه و همچنین سند آمایش دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی، اولویت نخست با گسترش رشته دامپزشکی (در مقطع کارشناسی ناپیوسته و دکتری حرفه‌ای) است و استان خراسان‌شمالی ظرفیت بسیار بالایی در حوزه دام دارد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

همچنین مطابق با تخصص هیئت علمی‌های موجود و ظرفیت‌های موجود در سه واحد دانشگاهی استان خراسان‌شمالی، گسترش چند رشته تحصیلات تکمیلی در دستورکار دانشگاه آزاد اسلامی است.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • معترض
    می گوید:
    احیای رشته‌های به‌ظاهر منسوخ اما مطلوب با پیشرانی دامپزشکی??? یعنی چی دقیقا یعنی دامپزشکی رشته منسوخ هست؟ یکی تعبیر کنه این فرمایش رو
  • سیما
    می گوید:
    نمی شه بی خیال دامپزشکی بشی و اولویت رو روی سایر رشته ها بذاری باور کنید ما راضی هستیم در اولویت نباشه این رشته
  • ایران
    می گوید:
    لطفا اشتغال فارغ التحصیلان این رشته را در اولویت بگذارید نه توسعه این رشته منسوخ رو
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.