رئیس سازمان دامپزشکی خبر داد؛

اخذ مصوبه از دولت در اعزام ناظرین بهداشتی به کشورهایی که از آنها واردات گوشت صورت می گیرد

دکتر مجتبی نوروزی دقت در بحث حلال و حرام غذای مردم و حقوق حیوانات را مهم برشمرد.
کد خبر  10741
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی دامپزشکی خراسان شمالی، جلسه شورای مدیران دامپزشکی استان با حضور دکتر مجتبی نوروزی معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، مهندس محمد محمدزاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی، استان در اداره کل برگزار گردید.

دکتر حمید رمضانی مدیرکل دامپزشکی استان ضمن خیرمقدم و تبریک دهه مبارک فجر گفت: برای تبدیل شدن روستاها به مهد تولید و همچنین پیشگیری از بیماری ها و در نهایت سلامت انسان باید به دامپزشکی توجه ویژه شود.

محمدزاده، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، ضمن تقدیر و تشکر از دامپزشکی استان، با عنوان آمار دام سبک، سنگین، زنبورستان ها، نوغانداری ها و شیلات استان، پتانسیل های تولید در استان را مطرح نمود.

دکتر نوروزی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: تولیدات کشاورزی از قبل از انقلاب تا کنون در 45 سال از 30 میلیون تن به 120 میلیون تن رسیده است همچنین نوروزی آینده دامپزشکی را به سمت مدیریت نوین در جهت تامین نیازهای کشور پیش بینی کرد و حرکت به سمت آن را با به روز کردن دانش پرسنل و تاسیس مراکز تحقیقات از جمله مرکز تحقیقات بیماری های منتقله دانست.

وی  گفت: با توجه به منطقه جغرافیایی کشور می بایست تولید در کنار بهداشت با کنترل بیماری های دامی انجام شود.

نوروزی همچنین به اخذ مصوبه از دولت در اعزام ناظرین بهداشتی به کشورهایی که از آنها واردات گوشت صورت می گیرد، خبر داد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به کشتار غزه و محکوم کردن آن، امنیت ایران اسلامی را مرهون شهدا و قهرمانان جنگ ها، دانست.

در پایان معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور با کارکنان دامپزشکی استان دیدار و گفتگو نمود.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.