مسئول برگزاری اردوهای جهادی سازمان دامپزشکی کشور در جمع مدیران دامپزشکی استان خراسان شمالی:

امکان اعطا و ذخیره امتیاز بازآموزی در کد ملی دانشجویانی که در اردوهای جهادی مشارکت می کنند جهت دریافت پروانه های اشتغال به کار با توافق با سازمان نظام دامپزشکی کشور صورت پذیرفت

شورای مدیران دامپزشکی خراسان شمالی با حضور مشاور معاون وزیر و رئیس روابط عمومی و مسئول برگزاری اردوهای جهادی ، مدیرکل بهداشت و مبارزه با بیماری های دامی و معاونت دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.
کد خبر  10479
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی روز چهارشنبه، ششم دی ماه 1402 جلسه­ی شورای مدیران دامپزشکی خراسان شمالی با حضور دکتر امین اسدی، مشاور معاون وزیر و رئیس روابط عمومی و مسئول اردوهای جهادی و دکتر رضا اسدی، مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی و دکتر احمدی، معاونت دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی کشور و روسای ستادی و شبکه های دامپزشکی شهرستان ها برگزار شد.

دکتر حمید رمضانی، مدیرکل دامپزشکی استان در ابتدای جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) و خیرمقدم به همکاران سازمان دامپزشکی کشور، مواردی در خصوص سیمای استان از نظر جمعیت دامی و ظرفیت های پرسنلی، وضعیت معیشتی پرسنل و لجستیکی همچنین چالش های پیش رو اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی مواردی را مطرح کرد.

وی در ادامه با توجه به برگزاری یادواره شهدا از همکارانی که در برگزاری این جلسه زحمت کشیدند تقدیر و تشکر نمود.

دکتر رضا اسدی، مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور بر چهار اصل در جهت ریشه کنی بیماری های دامی تاکید کرد.

وی آموزش و ترویج، برگزاری دوره های آموزشی علمی- تخصصی- فنی برای فعالان حوزه دامپزشکی و جامعه هدف که شامل دامداران و بهره برداران می باشد را مهمترین گام در رسیدن به اهداف عالی سازمانی برشمرد.

اسدی انجام مراقبت و پایش بیماری و بررسی های مطلوب در کنترل بیماری ها و همچنین مهیا کردن شرایط بهداشتی در دامداری ها، امنیت زیستی و ایجاد شرایط قرنطینه ای در کنترل جابجایی و نقل و انتقال دام را تاکید نمود.

مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی کشور واکسیناسیون به موقع و صحیح دام علیه بیماری را به عنوان آخرین گام در تحقق ریشه کنی بیماری های دامی دانست.

دکتر امین اسدی، مشاور معاون وزیر و رئیس روابط عمومی و مسئول برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی نیز ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل دامپزشکی خراسان شمالی و عوامل برگزاری یادواره شهدا گفت: جهاد دامپزشکی در آینده بسیار نزدیک هدفمندتر برگزار خواهد شد.

وی خبر داد: با تشکیل کمیته فنی- تخصصی و همکاری دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی، اولویت برنامه های عملیاتی اردوهای جهادی دامپزشکی مطابق برنامه های مربوطه پیش خواهد رفت.

برگزاری اردوهای جهاد دامپزشکی فرصتی مناسب برای تحقیقات و پژوهش های دانشجویان بخش خصوصی و دولتی

امین اسدی افزود: برگزاری اردوهای جهاد دامپزشکی فرصتی مناسب برای تحقیقات و پژوهش های دانشجویان بخش خصوصی و دولتی در راستای تحقق شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری بر رونق تولید، خواهد بود.

وی توجه ویژه به آموزش و ترویج در اردوهای جهادی دامپزشکی در جهت تحقق این مهم که پیشگیری بهتر از درمان است را تاکید نمود.

مسئول هماهنگی امور مربوط به برگزاری اردوهای جهاد دامپزشکی در سازمان دامپزشکی کشور ادامه داد: آموزش عملی واکسیناسیون به دانشجویان فعال در اردوهای جهادی، به منظور پیشگیری از آسیب های احتمالی به آنان و دام بسیار حائز اهمیت می باشد.

دکتر امین اسدی اظهار کرد: امکان اعطا و ذخیره امتیاز بازآموزی در کدملی دانشجویانی که در این اردوها مشارکت می نمایند جهت دریافت پروانه های اشتغال به کار پس از پایان تحصیل با توافق با سازمان نظام دامپزشکی کشور صورت پذیرفت.

وی خبر داد: روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور موفق شده است در دو سال گذشته به نیم میلیون خدمت در حوزه اطلاع رسانی برسد و از ابتدای آذر ماه به صورت روزانه در صدا و سیمای کشور حضور دارد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

دکتر احمدی معاونت دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی کشور در این جلسه وظیفه اصلی حراست را صیانت از تمام دارایی های مادی و معنوی یک مجموعه اعلام نمود.

کلیه روسای شبکه های دامپزشکی و روسای ستادی مسایل و مشکلات مربوطه را عنوان و در خصوص آن بحث و گفتگو شد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.